Пудрій Наталія Георгіївна
Номінація
|
Біологія
|
Місце роботи
|
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 м. Бердичева Житомирської області
|
Посада
|
Вчитель біології, директор школи
|
Освіта
|
Житомирський державний університет імені Івана Франка (магістратура), 2016 рік;
Житомирський педагогічний університет імені Івана Франка, 1999 рік |
Самоосвіта
|
Участь у вебінарах від видавництва «Освіта», виступи на всеукраїнських конференціях, друк наукових статей, 2015, 2016 роки
|
Педагогічний стаж
|
17 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
Старший учитель
|
Педагогічне кредо
|
«Як досягти успіху? Доганяти тих, хто попереду, і не чекати тих, хто позаду» (Аристотель),
«Якщо ми будемо навчати сьогодні так, як ми навчали учора, то ми ризикуємо відібрати у наших дітей завтра» (Джон Дьюї) |
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Методи: словесні (бесіда, розповідь, дискусія, пояснення, проблемний виклад, інструктаж, лекція); наочні (демонстрування дослідів, зображувальних посібників, мультимедійних презентацій, натуральних об’єктів), практичні (розпізнавання та визначення об’єкта, вправи, спостереження, експеримент), інтерактивні («Біологічна розминка», «Біологічний крос», «Так - ні», «Вірю – не вірю», «Шпаргалка», «Мікрофон», «Взаємоопитування», «Дивуй!», «Мозковий штурм», «Учитель-учень», «Конкурс запитань», «Прес-конференція» та інші).
Методичні прийоми: логічні (виявлення суттєвих ознак, подібності й відмінності об'єктів, аналогія, конкретизація, формулювання висновків, узагальнення), організаційні (активізують пам'ять, уяву, мислення, спрямовують увагу, сприйняття й самостійну роботу учнів, використання фронтальної, групової або індивідуальної роботи учнів, дозування допомоги вчителя, наявність інструкцій щодо спостережень і дослідів), технічні (використання різноманітного обладнання, пристроїв, аудіовізуальних приладів, наочних засобів і матеріалів).
Форми: індивідуальні, кооперативні (колективні) парні, групові.
Технології: критичного мислення, проблемного навчання, ігрові, дослідницькі, кооперативного, колективно-групового навчання, ІКТ
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Я – вчитель із династії
В житті кожної дитини повинен бути свій «дзвіночок», який
пробудить в ньому все найсвітліше, добре, що може бути в людині. Цим дзвіночком може стати і хороша книга, і добрий учитель, зустріч з прекрасними людьми. Для мене це – моя родинна династія вчителів, перша вчителька, яка викликала в мені інтерес і любов до школи, викладач університету, який переконав мене у вступі саме до біофаку. І мені теж захотілося пробуджувати в своїх учнях мислення, уяву, захоплення предметом, тобто бути тим дзвіночком, який не дає спокою, примушуючи розмірковувати, допитливо шукати відповіді на поставлені мною питання. Переконана, що в серцях і розумі моїх учнів звучить і буде лунати той самий мій дзвіночок, який допомагатиме знаходити і приймати їм правильні рішення в будь-яких життєвих ситуаціях.
Я вчитель і учень
Сучасний учитель це: вчитель-наставник, учитель-мудрий співрозмовник, вчитель-майстер. Це, безумовно, успішна особистість. «Педагоги не можуть успішно когось вчити, якщо в цей же час ретельно не вчаться самі» (Алі Апшерони). Учитель в сучасному світі – той же учень. Поки він освоює нові методики, впроваджує інновації і вивчає літературу – він вчиться сам. Вважаю, що вчитель повинен не тільки віддавати знання учням, але і вміти вчитися і прагнути до професійного росту.
Я – мобільний вчитель
Учитель «нової школи» повинен бути мобільним, що йде в ногу з часом, сприйнятливим до всього нового, здатним до наукового пошуку і вміючим повести за собою. Високотехнологічний конкурентний світ вимагає особистість креативну, яка вміє орієнтуватися в стрімкому потоці інформації, переробляє її і застосовує в житті. Я повинна допомогти моїм дітям в цьому світі – навчити їх думати, швидко знаходити необхідну інформацію і самостійно приймати рішення.
Я – мама
Мій син – моя опора і надія.
Рідненький, в світлу долю твою вірю.
Продовження моє і втіха щира.
Тебе я кожен день, як в свято благословила.
Я – жінка
Я дійсно, слабка половинка,
Нехай переможцям – лаврові вінки!
Історію творять, звичайно, мужчини,
Але лише так, як захочуть жінки. (Н. Шевченко-Очкур)
Посилання на розміщення відеозапису майстер – класу http://www.territory12.in.ua/life/index.php?option=com_content&view=article&id=129&Itemid=70