Позднякова Наталія Олександрівна
Номінація
|
Біологія
|
Місце роботи
|
Одеська загальноосвітня школа № 14 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області
|
Посада
|
Вчитель біології
|
Освіта
|
Уманський державний педагогічний інститут ім. П. Г. Тичини, 1995 рік,
Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського, 2013 рік |
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації, спецкурс
«Новітні інформаційні технології» на базі Одеського обласного інституту удосконалення вчителів, 2016 рік |
Педагогічний стаж
|
20 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
-
|
Педагогічне кредо
|
«Мистецтво навчання – є мистецтво пробуджувати в юних душах допитливість і потім задовольняти її» (А. Франс)
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Технологія групової навчальної діяльності, технологія навчання як дослідження, метод моделювання, метод «Шість капелюхів», метод «Критерійний покер», проектний метод, техніка «Ментальні карти», карти асоціативних зв’язків, SWOT-аналіз та інші.
Автопортрет « Я - педагог і особистість»
Так природно склалося, що найдорожчі спомини у пам’яті людини спливають картинами безтурботного дитинства і ранньої юності. Своє дитинство згадую на шкільних лавах у сільській школі на Кіровоградщині, де вчителювали мої дідусь і бабуся. Часто доводилось нудьгувати у кабінеті діда-директора, чекаючи останнього дзвоника.
Змалку я захоплювалась природою рідного краю, тому вчитель біології забирав мене у своє «царство мікроскопів і пробірок». Яке то було щастя! Жодних сумнівів у виборі професії не було, жодних коливань!
Календарні, поурочні і контрольні, тематичні і семестрові.. Хай так! Але ж і дитячі посмішки, допитливі оченята, нестримані іноді відповіді, бо ж думка летить так швидко, що й не встигнеш підняти руки. Та найголовніше – довіра дитини, її сподівання і мрії. І я повинна їх виправдати.
Кожна дитина унікальна й талановита, її внутрішній світ має величезну кількість можливостей. Знайти стежину до кожної душі, допомогти розкрити й реалізувати свій внутрішній потенціал – головне призначення вчителя.
Понад 20 років триває пошук нових, найкращих технологій, форм і методів. Навчальний процес повинен захоплювати, наша спільна праця має бути цікавою і радісною.
Академічні знання – не єдине мірило професійності людини у ХХІ столітті. Творче, аналітичне, критичне, інноваційне мислення, вміння працювати в команді, інформаційна грамотність й активна життєва позиція дають можливість вийти за межі шаблонів і стандартів.
Навчаємось разом, спілкуємось відкрито, підтримуємо тих, кому складніше, вміємо реагувати на зміни, зростаємо…
Майбутнє – за технологіями, а майбутнє технологій – за вчителями нового формату, які можуть повести за собою.
Мої учні – творчі учасники маленької команди, сподіваюсь, завтра – новатори, цілеспрямовані, надійні ланки своєї більшої команди, суспільства, оновленої України.
Час плине так швидко, але я пам’ятаю твій заповіт, дідусю, мій Учителю: «Не бідкайся на долю, не скаржся на країну, у якій ти живеш, родину, яка тебе виховує, школу, яка тебе навчає. Зроби все, що ти можеш, аби вона стала кращою».
Все що я зможу, я зроблю, дідусю!
- Посилання на персональний Інтернет-ресурс https://plus.google.com/u/0/103049592914411725311
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу http://www.srvo.od.ua/school/s14/, http://ooiuv.odessaedu.net/uk/site/title.html
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=4LsXzp-9qLo