• A-
    A+

Позднякова Наталія Олександрівна

Номінація
Біологія
Місце роботи
Одеська загальноосвітня школа № 14 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області
Посада
Вчитель біології
Освіта
Уманський державний педагогічний інститут ім. П. Г. Тичини, 1995 рік,
Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського, 2013 рік
Самоосвіта
Курси підвищення кваліфікації, спецкурс
«Новітні інформаційні технології» на базі Одеського обласного інституту удосконалення вчителів, 2016 рік
Педагогічний стаж
20 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
-
Педагогічне кредо
«Мистецтво навчання – є мистецтво пробуджувати в юних душах допитливість і потім задовольняти її» (А. Франс)


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Технологія групової навчальної діяльності, технологія навчання як дослідження, метод моделювання, метод «Шість капелюхів», метод «Критерійний покер», проектний метод, техніка «Ментальні карти», карти асоціативних зв’язків, SWOT-аналіз та інші.

Автопортрет « Я - педагог і особистість»

Так природно склалося, що найдорожчі спомини у пам’яті людини спливають картинами безтурботного дитинства і ранньої юності. Своє дитинство згадую на шкільних лавах у сільській школі на Кіровоградщині, де вчителювали мої дідусь і бабуся. Часто доводилось нудьгувати у кабінеті діда-директора, чекаючи останнього дзвоника.

Змалку я захоплювалась природою рідного краю, тому вчитель біології забирав мене у своє «царство мікроскопів і пробірок». Яке то було щастя! Жодних сумнівів у виборі професії не було, жодних коливань!

Календарні, поурочні і контрольні, тематичні і семестрові.. Хай так! Але ж і дитячі посмішки, допитливі оченята, нестримані іноді відповіді, бо ж думка летить так швидко, що й не встигнеш підняти руки. Та найголовніше – довіра дитини, її сподівання і мрії. І я повинна їх виправдати.

Кожна дитина унікальна й талановита, її внутрішній світ має величезну кількість можливостей. Знайти стежину до кожної душі, допомогти розкрити й реалізувати свій внутрішній потенціал – головне призначення вчителя.

Понад 20 років триває пошук нових, найкращих технологій, форм і методів. Навчальний процес повинен захоплювати, наша спільна праця має бути цікавою і радісною.

Академічні знання – не єдине мірило професійності людини у ХХІ столітті. Творче, аналітичне, критичне, інноваційне мислення, вміння працювати в команді, інформаційна грамотність й активна життєва позиція дають можливість вийти за межі шаблонів і стандартів.

Навчаємось разом, спілкуємось відкрито, підтримуємо тих, кому складніше, вміємо реагувати на зміни, зростаємо…

Майбутнє – за технологіями, а майбутнє технологій – за вчителями нового формату, які можуть повести за собою.

Мої учні – творчі учасники маленької команди, сподіваюсь, завтра – новатори, цілеспрямовані, надійні ланки своєї більшої команди, суспільства, оновленої України.

Час плине так швидко, але я пам’ятаю твій заповіт, дідусю, мій Учителю: «Не бідкайся на долю, не скаржся на країну, у якій ти живеш, родину, яка тебе виховує, школу, яка тебе навчає. Зроби все, що ти можеш, аби вона стала кращою».

Все що я зможу, я зроблю, дідусю!

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux