• A-
    A+

Пінчук Тетяна Анатоліївна

Номінація
Біологія
Місце роботи
Шепетівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 Хмельницької області
Посада
Вчитель біології та екології
Освіта
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2007 рік
Самоосвіта
Науково-методичні семінари «Сучасні досягнення біологічної науки в області молекулярної біології і генетики» (24 год.) в Хмельницькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, 2016 рік;
курси «Спеціалізація» за категорією вчитель екології, 2014 рік;
курси підвищення кваліфікації в Хмельницькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, 2013 рік;
64-годинне навчання за програмою Intel «Навчання для майбутнього», 2012 рік
Педагогічний стаж
10 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
-
Педагогічне кредо
«Якщо ми будемо навчати сьогодні так, як ми навчали вчора, – ми вкрадемо у наших дітей завтра» (Джон Дьюі)


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

На уроках використовую методи і прийоми таких педагогічних технологій: особисто орієнтованого навчання, розвивального навчання, проблемного навчання, розвитку критичного мислення, ІКТ, здоров'язбережувальні технології.

Методи навчання (класифікація за Хуторським А.В.): евристичні методи навчання, методи продуктивного навчання, методи креативного навчання.

Форми навчання: індивідуальна робота, фронтальна форма навчання,  групова форма, парна форма, колективна форма навчальної діяльності.

На підставі цих методів розробила власну модель системно-діяльнісного підходу, основними складовими якої є: особистість учня і вчителя, фактори впливу на учня, мотивація, переконання, освітні технології, педагогічний інструментарій, принципи навчання, ключові компетентності

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

У кожній секунді життя – незчисленна множина чудесних можливостей. Іван Кочерга у драматичній поемі «Свіччине весілля» стверджує: «Перш, ніж скаржитися на темряву, запали свою свічку».

Так, я свідомо обрала професію вчителя. І я свідомо хочу бути вчителем, який любить, але мудрий у своїй любові, який спонукає вихованців вчити те, що їм слід вивчати, який підбадьорює дитину в момент помилки, який підтримує лад і порядок в учнівському колективі, сприяючи кожній дитині йти власним шляхом саморозвитку.

Вважаю, педагогічне покликання – це не тільки передача знань, умінь і навичок, а й всебічний розвиток здібностей та можливостей учнів, виховання порядного, відповідального, свідомого громадянина країни.

Я – особистість з активною життєвою позицією, професіонал, небайдужий до своєї справи, БІОЛОГ. Я переконана, що успіх подібний до приставленої до стіни драбини, і ще нікому не вдалося піднятися нею нагору, тримаючи руки в кишенях. Для того, щоб творити, треба мати бажання, креативність і працездатність. Професійну майстерність вчителя поєдную з щирістю, глибокою ерудицією і повагою до людей.

Маю почуття гумору, яке дозволяє долати будь-які професійні і життєві труднощі. Мої учні креативні, талановиті, толерантні, зацікавлені в отриманні якнайкращих результатів, усвідомлюють необхідність бути конкурентоспроможними у сучасному світі змін.

Запорука успіху – віра в свою справу, відповідальність, вміння аналізувати проблеми і знаходити шляхи їх вирішення. Намагаюся вселяти віру дитини у власні можливості, у те, що вона народилась унікальною і не варто перетворюватися на стандарт. Активно спілкуюся з учнями не тільки у класі, а й у соцмережах, через персональний блог. Намагаюся власним прикладом підтверджувати: «Не в кількості знань полягає освіта, а в повному розумінні й майстерному застосуванні в житті всього того, що знаєш» (Фрідріх Дістервег).

Моя робота для мене давно перестала бути просто роботою. Вона перетворилася на сенс, який кожна людина шукає у своєму житті

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux