Пінчук Тетяна Анатоліївна
Номінація
|
Біологія
|
Місце роботи
|
Шепетівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 Хмельницької області
|
Посада
|
Вчитель біології та екології
|
Освіта
|
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2007 рік
|
Самоосвіта
|
Науково-методичні семінари «Сучасні досягнення біологічної науки в області молекулярної біології і генетики» (24 год.) в Хмельницькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, 2016 рік;
курси «Спеціалізація» за категорією вчитель екології, 2014 рік; курси підвищення кваліфікації в Хмельницькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, 2013 рік; 64-годинне навчання за програмою Intel «Навчання для майбутнього», 2012 рік |
Педагогічний стаж
|
10 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
-
|
Педагогічне кредо
|
«Якщо ми будемо навчати сьогодні так, як ми навчали вчора, – ми вкрадемо у наших дітей завтра» (Джон Дьюі)
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
На уроках використовую методи і прийоми таких педагогічних технологій: особисто орієнтованого навчання, розвивального навчання, проблемного навчання, розвитку критичного мислення, ІКТ, здоров'язбережувальні технології.
Методи навчання (класифікація за Хуторським А.В.): евристичні методи навчання, методи продуктивного навчання, методи креативного навчання.
Форми навчання: індивідуальна робота, фронтальна форма навчання, групова форма, парна форма, колективна форма навчальної діяльності.
На підставі цих методів розробила власну модель системно-діяльнісного підходу, основними складовими якої є: особистість учня і вчителя, фактори впливу на учня, мотивація, переконання, освітні технології, педагогічний інструментарій, принципи навчання, ключові компетентності
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
У кожній секунді життя – незчисленна множина чудесних можливостей. Іван Кочерга у драматичній поемі «Свіччине весілля» стверджує: «Перш, ніж скаржитися на темряву, запали свою свічку».
Так, я свідомо обрала професію вчителя. І я свідомо хочу бути вчителем, який любить, але мудрий у своїй любові, який спонукає вихованців вчити те, що їм слід вивчати, який підбадьорює дитину в момент помилки, який підтримує лад і порядок в учнівському колективі, сприяючи кожній дитині йти власним шляхом саморозвитку.
Вважаю, педагогічне покликання – це не тільки передача знань, умінь і навичок, а й всебічний розвиток здібностей та можливостей учнів, виховання порядного, відповідального, свідомого громадянина країни.
Я – особистість з активною життєвою позицією, професіонал, небайдужий до своєї справи, БІОЛОГ. Я переконана, що успіх подібний до приставленої до стіни драбини, і ще нікому не вдалося піднятися нею нагору, тримаючи руки в кишенях. Для того, щоб творити, треба мати бажання, креативність і працездатність. Професійну майстерність вчителя поєдную з щирістю, глибокою ерудицією і повагою до людей.
Маю почуття гумору, яке дозволяє долати будь-які професійні і життєві труднощі. Мої учні креативні, талановиті, толерантні, зацікавлені в отриманні якнайкращих результатів, усвідомлюють необхідність бути конкурентоспроможними у сучасному світі змін.
Запорука успіху – віра в свою справу, відповідальність, вміння аналізувати проблеми і знаходити шляхи їх вирішення. Намагаюся вселяти віру дитини у власні можливості, у те, що вона народилась унікальною і не варто перетворюватися на стандарт. Активно спілкуюся з учнями не тільки у класі, а й у соцмережах, через персональний блог. Намагаюся власним прикладом підтверджувати: «Не в кількості знань полягає освіта, а в повному розумінні й майстерному застосуванні в житті всього того, що знаєш» (Фрідріх Дістервег).
Моя робота для мене давно перестала бути просто роботою. Вона перетворилася на сенс, який кожна людина шукає у своєму житті
- Посилання на персональний Інтернет-ресурс http://tpinchuk.blogspot.com/
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу http://tpinchuk.blogspot.com/p/blog-page_70.html
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=-XJHcWHxsns