• A-
    A+

Ковтуцька Ірина Анатоліївна

Номінація
Біологія
Місце роботи
Чернятинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Жмеринського району Вінницької області
Посада
Вчитель біології, екології та природознавства
Освіта
Вінницький державний педагогічний  університет ім. Михайла Коцюбинського, 2003 рік
Самоосвіта
Курси підвищення кваліфікації у Вінницькому інституті післядипломної освіти педагогічних працівників, 2013 рік
Педагогічний стаж
14 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
-
Педагогічне кредо
«Бути педагогом – значить бути справжнім реформатором майбутнього життя України, бути апостолом Правди і Науки!»                (С. Русова)


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Освітні технології, які використовую у своїй практиці:

  • інтерактивні технології навчання: технології кооперативного навчання («Карусель»,«Акваріум»), ситуативного моделювання (рольові ігри), колективно-групові («Ажурна пилка»), дискусійні ( дебати);
  • інформаційно-комунікаційні технології (мультимедійні презентації, відеоролики, відеокільцівки в процесі проведення уроків, виконання досліджень);
  • проектні технології (співпраця з учнями при створенні проектів -  інформаційних, дослідницьких, творчих тощо);
  • технології проблемного навчання: проблемний виклад навчального матеріалу, постановка проблемних завдань перед учнями;
  • нестандртні уроки: уроки із зміненим способом організації (диспут, захист ідей); уроки пов’язані із фантазією (припущення); уроки, що імітують певний вид діяльності (урок-екскурсія).

Методи навчання: інформаційно-рецептивні (словесний, наочний), репродуктивні, проблемно-пошукові та дослідницькі.

Форми навчання: розповідь-пояснення, бесіда, повідомлення учнів, ілюстрація предметів та явищ, демонстрація біологічних об’єктів, моделей, муляжів, застосування «мозкового штурму», створення «проблемних ситуацій», поетапне розв’язання проблемних завдань, використання евристичних бесід, постановка дослідів з подальшим фіксуванням їх результатів, організація та проведення спостережень під час екскурсій.

Авторські прийоми: «Біологічний потяг знань», «Гвинт», «Терміно», «Біологічні небилиці».

Надаю перевагу таким формам організації навчально-пізнавальної діяльності учнів, як колективні (групові), парні, також використовую фронтальні та індивідуальні

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Я твердо переконана в тому, що вчителем не можна стати – ним потрібно народитися. Ще змалечку я любила природу, мене дивував її неповторний та чарівний світ, а прагнення пізнати природу спонукало мене поринути у цікаву науку біологію.

І хоча нелегкою була моя дорога,

Було і праці вдосталь, і тривог.

Але повірте, – щиро вдячна Богу,

За це покликання високе – Педагог!

Розмірковуючи про свій життєвий шлях, я чудово розумію, що робота – це частина мого життя. Моя робота – це вічний пошук, поклик мого серця. Шлях до досконалості людини так само складний, як і організм людини. Прагнення до знань та науки повинно бути неосяжним. Тому я ніколи не зупиняюсь на досягнутому, постійно прагну самовдосконалюватись та ділитись своїм досвідом з колегами. А запорукою мого успіху – є мої учні. Тісна співпраця допомагає нам разом творити, досліджувати та реалізовувати здобуті знання

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux