Ковтуцька Ірина Анатоліївна
Номінація
|
Біологія
|
Місце роботи
|
Чернятинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Жмеринського району Вінницької області
|
Посада
|
Вчитель біології, екології та природознавства
|
Освіта
|
Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського, 2003 рік
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації у Вінницькому інституті післядипломної освіти педагогічних працівників, 2013 рік
|
Педагогічний стаж
|
14 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
-
|
Педагогічне кредо
|
«Бути педагогом – значить бути справжнім реформатором майбутнього життя України, бути апостолом Правди і Науки!» (С. Русова)
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Освітні технології, які використовую у своїй практиці:
- інтерактивні технології навчання: технології кооперативного навчання («Карусель»,«Акваріум»), ситуативного моделювання (рольові ігри), колективно-групові («Ажурна пилка»), дискусійні ( дебати);
- інформаційно-комунікаційні технології (мультимедійні презентації, відеоролики, відеокільцівки в процесі проведення уроків, виконання досліджень);
- проектні технології (співпраця з учнями при створенні проектів - інформаційних, дослідницьких, творчих тощо);
- технології проблемного навчання: проблемний виклад навчального матеріалу, постановка проблемних завдань перед учнями;
- нестандртні уроки: уроки із зміненим способом організації (диспут, захист ідей); уроки пов’язані із фантазією (припущення); уроки, що імітують певний вид діяльності (урок-екскурсія).
Методи навчання: інформаційно-рецептивні (словесний, наочний), репродуктивні, проблемно-пошукові та дослідницькі.
Форми навчання: розповідь-пояснення, бесіда, повідомлення учнів, ілюстрація предметів та явищ, демонстрація біологічних об’єктів, моделей, муляжів, застосування «мозкового штурму», створення «проблемних ситуацій», поетапне розв’язання проблемних завдань, використання евристичних бесід, постановка дослідів з подальшим фіксуванням їх результатів, організація та проведення спостережень під час екскурсій.
Авторські прийоми: «Біологічний потяг знань», «Гвинт», «Терміно», «Біологічні небилиці».
Надаю перевагу таким формам організації навчально-пізнавальної діяльності учнів, як колективні (групові), парні, також використовую фронтальні та індивідуальні
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Я твердо переконана в тому, що вчителем не можна стати – ним потрібно народитися. Ще змалечку я любила природу, мене дивував її неповторний та чарівний світ, а прагнення пізнати природу спонукало мене поринути у цікаву науку біологію.
І хоча нелегкою була моя дорога,
Було і праці вдосталь, і тривог.
Але повірте, – щиро вдячна Богу,
За це покликання високе – Педагог!
Розмірковуючи про свій життєвий шлях, я чудово розумію, що робота – це частина мого життя. Моя робота – це вічний пошук, поклик мого серця. Шлях до досконалості людини так само складний, як і організм людини. Прагнення до знань та науки повинно бути неосяжним. Тому я ніколи не зупиняюсь на досягнутому, постійно прагну самовдосконалюватись та ділитись своїм досвідом з колегами. А запорукою мого успіху – є мої учні. Тісна співпраця допомагає нам разом творити, досліджувати та реалізовувати здобуті знання
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу https://www.youtube.com/watch?v=g8Scd6n2X30&feature=youtu.be
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=F2XTM1mCFAQ
- Посилання на конкурсне випробування "Урок" https://www.youtube.com/watch?v=N8q9ISBN6-g
- Посилання на конкурсне випробування "Проект" https://www.youtube.com/watch?v=Bg6VLBf1-fo