Густа Інна Анатоліївна
Номінація
|
Біологія
|
Місце роботи
|
Навчально-виховний комплекс «Гімназія – спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов» Генічеської районної ради Херсонської області
|
Посада
|
Вчитель біології, екології, природознавства
|
Освіта
|
Мелітопольський державний педагогічний інститут,1998 рік
|
Самоосвіта
|
Учасник Інтерактивної школи творчого вчителя, 2016 рік;
онлайн-вебінар від видавництва «Ранок» на тему «Методичне забезпечення викладання біології у 6 класі за новою програмою», 2014 рік; курси підвищення кваліфікації вчителів при Комунальному вищому навчальному закладі «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради, 2013 рік |
Педагогічний стаж
|
18 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Звання
|
-
|
Педагогічне кредо
|
Вивчати, конструювати, винаходити, мислити!
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Упровадження елементів STEM-освіти. STEM (S - science, T - technology – Е-engineering – М-mathematics) - напрям в освіті, що охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering) та математику (Mathematics).
Інтерактивні методи навчання, прийоми та методики продуктивного навчання (формування творчої особистості, проблемного викладу матеріалу, ігри); елементи кооперативного, колективно-групового навчання, ситуативне моделювання, технології розвитку критичного мислення
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Досягти успіху не означає, що ви повинні зробити що-небудь визначальне. Це значить, що ви повинні робити те саме, що і всі, тільки виключно добре.
Колін Тернер
Учитель... Скільки тепла, людяності, ніжності та розуміння в цьому слові. Скільки доброти та терпіння потребує ця професія. Кожен урок учителя – не лише нова сходинка на крутій дорозі в чарівну країну знань, а й школа морального, етичного, духовного зростання.
На все життя запам’ятовується перша вчителька, її мудрий голос, тепла усмішка, лагідні очі. Мабуть, саме тому я обрала таку професію. Мені пощастило: першою вчителькою була мама.
Я – вчитель... Два чарівних слова, які змушують зазирнути у власне серце, у свої думки, подумати про себе. Чи вистачить мені сил іти в ногу з часом, бути цікавою, різною, новою? Усі ці роки я ніколи не забувала народну мудрість і намагалася слідувати їй: виховувати «крилатого» може тільки «крилатий» педагог, виховувати щасливого може тільки щаслива, а сучасного - тільки сучасна людина.
Професія вчителя – одна з найвідповідальніших. Особистість вчителя… Це завжди пошук, сумнів, тривога і співпереживання. Учитель – це стан душі. Це спосіб життя.
Яким повинен бути вчитель? Адже це мені вести сходинками в доросле життя вченого, лікаря, вчителя, будівельника, майбутнього урядовця… За те, яким він стане, несу відповідальність і я, тому що закладаю фундамент наукових знань: про життя, про світ.
Діяльність вчителя можна порівняти з працею хлібороба і будівельника – зерна добра, поваги, справедливості засіває він у душі учнів, цеглинками знань заповнює їх розум, допомагає обрати правильний шлях у житті. Від особистих якостей вчителя залежить те, якими стануть його учні.
Завдання вчителя вбачаю в тому, щоб допомогти дитині ввійти в недосконалий світ не як гостю, який потребує пояснення екскурсовода і постійного супроводу, а як повноправному жителю – діячу планети Земля.
Працю вчителя оцінити дуже важко: результатів не видно одразу, вони можуть з’явитися через багато років. Він працює з дитячими душами і тому не має права допускати помилок. Шлях дитини-учня схожий на життя квітки, яка живиться соками рідної землі і розкривається назустріч світлу – Сонцю.
Я – вчитель біології. «Біо» – це «життя», люблю його у всій різноманітності фарб! «Логос» – «вчення, поняття, наука» – постійно хочу пізнавати, розуміти.
Біологія – це мій світ, наука, яку разом з учнями нам відкривати.
Досить часто в мене виникає питання: чому і як вчити? Термінам? Законам? Дослідам? Ні, не тільки цьому. Привчаю любити, розуміти і вдумливо читати вічно молоду книгу Природи. Адже вона є наочним посібником і книгою відкриттів, де кожна травинка, кожен листок, квітка, гілка, грибок, тваринка несуть в собі цікаву інформацію.
Допомогти учням побачити і оцінити цю красу – ось моє завдання.
Захоплені очі і цікаві відповіді учнів, коли навчальний матеріал засвоєно, радісні голоси «Ах!!!» від здивування… – ось результат мого спілкування з дітьми.
Не тільки на уроці дитина розкривається як діяч. Найбільше дитина відкривається на природі – під час навчальних екскурсій, у позакласній роботі, в якості трударя і дослідника, під час літньої практики. Природа – найкращий учитель: у ній нема роздвоєння. Її і наводжу в приклад, як зразок, для збереження цілісності внутрішнього світу дитини. Природа і людина – нероздільні. Як Природа звичайна і неповторна, так і мої учні повинні бути щирими, відкритими і добрими, а я намагаюсь цього досягти. Саме тому я вважаю, що кінцева мета шкільної освіти – виховання хорошої Людини
- Посилання на персональний Інтернет-ресурс gustai.wixsite.com/mysite
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу http://gimnaziya.ucoz.ua/index/uchitel_roku_2016_2017/0-56#
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=JfHMouPo76M