• A-
    A+

Густа Інна Анатоліївна

Номінація
Біологія
Місце роботи
Навчально-виховний комплекс «Гімназія – спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов» Генічеської районної ради Херсонської області
Посада
Вчитель біології, екології, природознавства
Освіта
Мелітопольський державний педагогічний  інститут,1998 рік
Самоосвіта
Учасник Інтерактивної школи творчого вчителя,  2016 рік;
онлайн-вебінар від видавництва «Ранок» на тему «Методичне забезпечення викладання біології у 6 класі за новою програмою», 2014 рік;
курси підвищення кваліфікації вчителів при Комунальному вищому навчальному закладі «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради, 2013 рік
Педагогічний стаж
18 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
-
Педагогічне кредо
Вивчати, конструювати, винаходити, мислити!


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Упровадження елементів STEM-освіти. STEM (S - science, T - technology – Е-engineering – М-mathematics) - напрям в освіті, що охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering) та математику (Mathematics).

Інтерактивні методи навчання, прийоми та методики продуктивного навчання (формування творчої особистості, проблемного викладу матеріалу, ігри); елементи кооперативного, колективно-групового навчання, ситуативне моделювання, технології розвитку критичного мислення

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Досягти успіху не означає, що ви повинні зробити що-небудь визначальне. Це значить, що ви повинні робити те саме, що і всі, тільки виключно добре.

Колін Тернер

Учитель... Скільки тепла, людяності, ніжності та розуміння в цьому слові. Скільки доброти та терпіння потребує ця професія. Кожен урок учителя – не лише нова сходинка на крутій дорозі в чарівну країну знань, а й школа морального, етичного, духовного зростання.

На все життя запам’ятовується перша вчителька, її мудрий голос, тепла усмішка, лагідні очі. Мабуть, саме тому я обрала таку професію. Мені пощастило: першою вчителькою була мама.

Я – вчитель... Два чарівних слова, які змушують зазирнути у власне серце, у свої думки, подумати про себе. Чи вистачить мені сил іти в ногу з часом, бути цікавою, різною, новою? Усі ці роки я ніколи не забувала народну мудрість і намагалася слідувати їй: виховувати «крилатого» може тільки «крилатий» педагог, виховувати щасливого може тільки щаслива, а сучасного - тільки сучасна людина.

Професія вчителя – одна з найвідповідальніших. Особистість вчителя… Це завжди пошук, сумнів, тривога і співпереживання. Учитель – це стан душі. Це спосіб життя.

Яким повинен бути вчитель? Адже це мені вести сходинками в доросле життя вченого, лікаря, вчителя, будівельника, майбутнього урядовця… За те, яким він стане, несу відповідальність і я, тому що закладаю фундамент наукових знань: про життя, про світ.

Діяльність вчителя можна порівняти з працею хлібороба і будівельника – зерна добра, поваги, справедливості засіває він у душі учнів, цеглинками знань заповнює їх розум, допомагає обрати правильний шлях у житті. Від особистих якостей вчителя залежить те, якими стануть його учні.

Завдання вчителя вбачаю в тому, щоб допомогти дитині ввійти в недосконалий світ не як гостю, який потребує пояснення екскурсовода і постійного супроводу, а як повноправному жителю – діячу планети Земля.

Працю вчителя оцінити дуже важко: результатів не видно одразу, вони можуть з’явитися через багато років. Він працює з дитячими душами і тому не має права допускати помилок. Шлях дитини-учня схожий на життя квітки, яка живиться соками рідної землі і розкривається назустріч світлу – Сонцю.

Я – вчитель біології. «Біо» – це «життя», люблю його у всій різноманітності фарб! «Логос» – «вчення, поняття, наука» – постійно хочу пізнавати, розуміти.

Біологія – це мій світ, наука, яку разом з учнями нам відкривати.

Досить часто в мене виникає питання: чому і як вчити? Термінам? Законам? Дослідам? Ні, не тільки цьому. Привчаю любити, розуміти і вдумливо читати вічно молоду книгу Природи. Адже вона є наочним посібником і книгою відкриттів, де кожна травинка, кожен листок, квітка, гілка, грибок, тваринка несуть в собі цікаву інформацію.

Допомогти учням побачити і оцінити цю красу – ось моє завдання.

Захоплені очі і цікаві відповіді учнів, коли навчальний матеріал засвоєно, радісні голоси «Ах!!!» від здивування… – ось результат мого спілкування з дітьми.

Не тільки на уроці дитина розкривається як діяч. Найбільше дитина відкривається на природі – під час навчальних екскурсій, у позакласній роботі, в якості трударя і дослідника, під час літньої практики. Природа – найкращий учитель: у ній нема роздвоєння. Її і наводжу в приклад, як зразок, для збереження цілісності внутрішнього світу дитини. Природа і людина – нероздільні. Як Природа звичайна і неповторна, так і мої учні повинні бути щирими, відкритими і добрими, а я намагаюсь цього досягти. Саме тому я вважаю, що кінцева мета шкільної освіти – виховання хорошої Людини

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux