Аксененко Іван Ігорович
Номінація
|
Біологія
|
Місце роботи
|
Школа І-ІІІ ступенів № 190 Деснянського району міста Києва
|
Посада
|
Вчитель біології
|
Освіта
|
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2007 рік
|
Самоосвіта
|
Майстер-класи «Методи донозологічної діагностики здоров’я»; «Біологія в скульптурі», 2016 рік;
курси підвищення кваліфікації, 2015 рік; майстер-клас для вчителів біології, які активно використовують інформаційні технології, 2015 рік |
Педагогічний стаж
|
9 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Звання
|
-
|
Педагогічне кредо
|
Все можливо. На неможливе просто потрібно більше часу
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі
Використання ІКТ на уроках біології (в т.ч. тестовий контроль використовуючи ПК, віртуальні лабораторні роботи); методи самостійної роботи учнів на уроках біології (роздатковий матеріал (картки), методика складання схем та планів); методи групової роботи
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Бути вчителем зараз і легко, і важко водночас. Легко тому, що завдяки сучасним технологіям ми живемо у час майже безмежного доступу до будь якої інформації. Важко тому, що у такому вирі інформації можна пропустити суть подій і явищ, що відбуваються.
Моє завдання як вчителя полягає не стільки в тому, щоб вкласти і пояснити тему, а в тому, щоб дати учням можливість самостійно орієнтуватись в океані інформації, що їх оточує, навчити відрізняти брехню від правди, навчити робити власні висновки, а не покладатись на гучні заяви. Головне завдання я бачу не в тому, щоб навчити; головне це сформувати світогляд.
Іноді доводиться чути просте запитання: «Навіщо мені та біологія? Що буде, якщо я її не знатиму? У житті вона мені нічим не допоможе…».
Відповідаю я на це запитання просто: «Немає в школі неважливих предметів. Так, не всі стануть лікарями, фізиками або майстрами спорту. Але йти по життю без знань про те, що тебе оточує, так само, як відвідувати музей без екскурсовода. Ти можеш купити квиток і подивитись на експонати, можеш прочитати анотації до цих експонатів. А чи зможеш ти зрозуміти, на що дивишся? Чому саме так і в такому порядку розставлені речі на вітринах? Що хотів сказати автор тієї чи іншої картини? Чим пояснюється те, що в наш час інструменти або знаряддя виглядають по іншому?».
У тому і полягає робота вчителя, щоб відкрити для маленької людини навколишній світ. Налаштувати найдосконаліший з відомих нам органів – людський розум, дати інструменти і засоби для продовження самостійного пошуку в майбутньому житті, вберегти учня від необдуманих вчинків і надихати його на нові звершення.
Чи завжди мені вдається досягти цієї мети? Ні. Світ, в я кому ми живемо, не ідеальний. І тим цікавіше йти до мети – розвинутого інтелектуального суспільства, у формуванні якого є і невелика частинка моєї роботи
- Посилання на розміщення відеозапису майстер-класу http://ippo.kubg.edu.ua/content/12569
- Посилання на конкурсне випробування "Співбесіда" https://www.youtube.com/watch?v=j-Bfxf5CabE
- Посилання на конкурсне випробування "Урок" https://www.youtube.com/watch?v=lnaGQGzFg9Q
- Посилання на конкурсне випробування "Проект" https://www.youtube.com/watch?v=idf4uvwz4_s