Реєстрація електронних кабінетів: запитання-відповіді
|
|
1. Де взяти пароль для кабінету? Це має бути пароль від електронної пошти?
|
Пароль для електронного кабінету вступника ви маєте придумати самостійно і запам'ятати (чи записати), щоб використовувати його для входу в кабінет. Радимо не використовувати однаковий пароль із вашою електронною поштою.
|
2. Чи можна зареєструвати електронний кабінет вступника за логіном та паролем від кабінету УЦОЯО?
|
Ні, не можна. Логін та пароль від кабінету УЦОЯО – це параметри входу в зовсім іншу систему, а саме реєстрації та складання НМТ/ ЗНО. Для реєстрації електронного кабінету вступника потрібно зазначити унікальні логін (ваш e-mail) та пароль.
|
3. Що робити, якщо я не встиг активувати кабінет за 15 хвилин?
|
Пройдіть усю процедуру реєстрації електронного кабінету спочатку.
|
4. Як діяти, якщо я зареєстрував кабінет на пошту, до якої не маю доступу?
|
Якщо ви зареєстрували електронний кабінет, але не змогли його активувати через відсутність доступу до електронної пошти, потрібно пройти процедуру реєстрації кабінету спочатку та вказати актуальну електронну скриньку.
|
5. Що робити, якщо я забув пароль від кабінету, спробував кілька разів угадати, але система мене заблокувала?
|
Якщо ви кілька разів зазначили неправильний пароль і перевищили ліміт невдалих спроб авторизації, то система блокує вас на 5 хвилин. Переконливо просимо не вгадувати пароль, а скористатися функцією «Забули пароль?».
|
6. Я забув логін до свого кабінету. Як відновити доступ?
|
Для зміни логіна надішліть відповідну заяву на електронну адресу [email protected] Додайте до листа сканкопії документа про освіту та документа, що посвідчує особу. Заяву необхідно відправити з актуальної електронної адреси, яку в подальшому ви будете використовувати як ЛОГІН ЕЛЕКТРОННОГО КАБІНЕТУ. Зверніть увагу: заяву на зміну логіна може надіслати лише вступник. |
7. Реєстрував кабінет торік, а тепер не можу в нього зайти, які мої дії?
|
Усі електронні кабінети вступників, зареєстровані в минулих роках, неактивні. Вам треба створити новий кабінет.
|
8. Як завантажити документи в кабінет? Чи треба завантажувати додаток до свідоцтва про освіту?
|
Під час реєстрації електронного кабінету для вступу до закладів вищої або фахової передвищої освіти жодні документи чи додатки до них завантажувати в кабінет не потрібно. 2023 року в електронний кабінет вступник завантажує ТІЛЬКИ СВОЄ ФОТО.
|
9. Як мені подати заяву на творчий конкурс (співбесіду), якщо в кабінеті недоступно подання заяв?
|
Очевидно, ви намагаєтеся подати заяви на вступ, приймання яких починається пізніше. Заява на вступне випробування (співбесіда, творчий конкурс) та заява на вступ – це різні типи заяв. Подання заяв на вступне випробування відбувається в окремому модулі електронного кабінету «Реєстрація на вступне випробування».
|
10. Якщо я планую подавати заяви до ЗВО на основі різних документів про освіту, то мені треба створювати кілька кабінетів?
|
Ні, ви створюєте один кабінет на основі одного з документів про освіту, а інший має відобразитися вже в кабінеті, або ви можете додати його туди самостійно.
|
11. А якщо я хочу вступати одночасно і до ЗВО, і до профтеху, я маю реєструвати різні кабінети?
|
Так. Для цього реєструвати потрібно два різні електронні кабінети, але можливо вказати однакові логін та пароль.
|
12. Як діяти, якщо я хочу вступати до ЗВО, а кабінет зареєстрував для вступу у профтех?
|
Зареєструвати новий електронний кабінет, у якому передбачено реєстрацію для вищої та фахової передвищої освіти.
|
13. Не можу зареєструвати кабінет, бо видає помилку, що робити?
|
Алгоритм дій вступника в разі кожної з помилок прописаний у відповідних інструкціях, які розміщені на сайті vstup.edbo.gov.ua
|
14. Якщо я змінила прізвище, як мені зареєструвати електронний кабінет?
|
Зверніться до приймальної комісії найближчого закладу вищої чи фахової передвищої освіти: там допоможуть внести в базу нові дані. Також ви можете надіслати копії документа про освіту, документа, що посвідчує особу (якщо ID картка, то з двох сторін), документа про зміну ПІБ та скрін помилки на електронну адресу [email protected]м
|
15. Чи залежить імовірність вступу на бюджет від того, коли зареєстрував кабінет чи подав заяву?
|
Ні, дата створення кабінету чи подання заяви жодним чином не впливає на ваш конкурсний бал, а отже – можливість отримати бюджетне місце. Головне – зареєструвати кабінет та подати заяви в терміни, передбачені для вашої траєкторії вступу. Усі актуальні дати можна переглянути на сайті vstup.edbo.gov.ua або в чат-боті @inforesurs_gov_ua_bot
|
16. Де знайти серію і номер документа про освіту?
|
Фотокомп’ютерний (пластиковий) документ має серію з двох літер, а номер – із восьми цифр.
|
17. Чому я не можу додати в електронний кабінет виданий 2023 року диплом кваліфікованого робітника, фахового молодшого бакалавра, молодшого бакалавра, бакалавра?
|
Документ про освіту, який має серію В23, К23 тощо, в електронний кабінет не додається вступником. Він автоматично з’явиться в електронному кабінеті, як тільки заклад освіти переведе документ про освіту в реєстр виданих документів.
|
18. Чи можна з одного кабінету подати кілька заяв в один/різні університети?
|
Так, зі свого електронного кабінету ви можете подати до 20 заяв (із них 5 – на бюджет) на будь-які обрані вами спеціальності в будь-які заклади вищої освіти.
|
19. Як додати квоту чи пільгу в електронний кабінет вступника?
|
Для цього до подання заяв вам треба звернутися до приймальної комісії закладу освіти з підтверджувальними документами. Після внесення інформації у відповідний реєстр право на пільгу буде відображено у вашому електронному кабінеті.
|
20. Відбувся передрук документа у зв’язку з відзнакою, чи можна подати старий документ? Відбувся передрук документа у зв’язку з відзнакою, чи можна подати старий документ?
|
Ні. Потрібно реєструвати електронний кабінет за реквізитами нового документа, оскільки попередній буде анульовано.
|
21. Чому в кабінеті вступника немає де зазначити ПІБ?
|
Тому що система реєстрації електронних кабінетів автоматично ідентифікує вступника за вказаними ним даними документа про освіту та сертифіката НМТ/ЗНО/ЄВІ/ЄФВВ або документа, що посвідчує особу.
|
22. Чи можна видалити електронний кабінет?
|
Ні, це неможливо. Усі створені електронні кабінети зберігаються до завершення вступної кампанії цього року.
|