В освітньому ІТ-хакатоні МАН перемогли уроки про flat-анімації, розробку логотипів та 3D-моделювання

НЦ «Мала академія наук України» визначив переможців освітнього ІТ-хакатону серед старшокласників. Змагання проходило у 2 етапи: спочатку учні, працюючи в командах, мали надіслати короткий опис заняття, присвяченого IТ-технологіям чи електроніці. А на початку жовтня в Києві відбувся фінал хакатону, у якому взяли участь 6 команд з різних областей України.
Перебуваючи у MANLAB.CAMP, вони мали підготувати та провести для своїх однолітків навчальне практичне заняття. 2D-анімація, 3D-моделювання, графічний дизайн, електронне анкетування, програмування мікроконтролерів та SMM – теми, які опанували учні під час хакатону. На реалізацію проектів учасники мали лише два дні, а свій урок мали вмістити в 30 хвилин.
За результатами представлених презентацій було визначено трійку переможців:
• криворізька команда «Synergy» здобула перше місце та отримала 7 тисяч гривень, розповівши про flat-анімації, які можуть бути корисними для розробки ілюстрацій презентацій та реклами;
• полтавська команда «PSD» виборола друге місце і 5 тисяч гривень, навчивши однолітків швидко та якісно розробляти логотипи в програмі Adobe Photoshop;
• одеська команда «Orange beans» завершує трійку лідерів з виграшом у 3 тисячі гривень з темою про 3D-моделювання.
Ще одна команда з Одеси – «ORT» – підготувала заняття, спрямоване на розуміння принципів роботи електронних пристроїв. Під час уроку школярі отримали досвід програмування мікроконтролерів на платформі Arduino та моделювання електронних пристроїв.
П’ята команда – «Smmurfs» – представники міста Рубіжне, що на Луганщині. Її учасники опановували засоби та технології моніторингу й аналізу інтернет-медіа, зокрема сервісів, що аналізують відгуки користувачів, їхні висловлювання, особливості мови та спілкування з метою використати результати для просування компаній або вирішення їхніх бізнес-завдань.
Шоста команда – «Вірус» – приїхала з полтавського міста Кременчук. Заняття школярів було присвячене створенню електронних анкет з використанням сервісу Google Forms.