• A-
    A+

Успішний досвід інклюзивного навчання педагогів Житомирщини

Опубліковано 31 липня 2015 року о 13:56
Успішний досвід інклюзивного навчання педагогів Житомирщини
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України

Минулого року управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації відкрило на базі комунального навчального закладу «Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2» дошкільну групу для дітей, що мають синдром Дауна.  До цього часу в області не існувало груп  або класів для такої категорії дітей, тому вони виховувалися і навчалися разом з дітьми, що мають порушення інтелектуального розвитку. 

Малюки навчалися за окремим навчальним планом і спеціальними програмами, у процесі навчання педагоги групи широко застосовували жестове мовлення. Світова практика довела, що саме такий підхід до навчання даної категорії дітей, при якому вербальний виклад матеріалу підкріплюється зоровими підказками або жестами, що допомагає дітям краще засвоювати знання і соціальні навички. 

Порівняння наслідків вхідного і вихідного тестування знань, умінь і навичок вихованців групи продемонстрували гарні результати. Крім того, за продовження такої практикти одноголосно висловилися батьки. Тож управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації  вирішило продовжити практику навчання дітей з синдромом Дауна у школі-інтернаті № 2. 

За інформацією Житомирської ОДА 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux