• A-
    A+

У Рівному відбувся науково – методичний семінар

Опубліковано 01 лютого 2016 року о 14:49

У Інституті післядипломної педагогічної освіти спільно з Інститутом модернізації  змісту освіти  в місті Рівному відбувсясемінар на тему «Науково-методичний супровід дослідно-експериментальної роботи у навчальному закладі в умовах створення інноваційного освітнього простору регіону».

У заході взяли участь члени науково-методичної комісії з питань інноваційної освітньої діяльності та дослідно-експериментальної роботи з проблем виховання, розвитку дітей та учнівської молоді Науково-методичної ради з питань освіти МОН України, керівники експериментальних навчальних закладів всеукраїнського та регіонального рівнів, завідувачі та методисти районних, міських методичних кабінетів; науково-педагогічні та педагогічні працівники області.

В.о. ректора Рівненського ОІППО Андрій Лавренчук, відкриваючи теоретико-методологічний блок семінару, зупинився на ролі Рівненського ОІППО у формуванні інноваційного освітнього простору регіону та зосередив увагу на базових функціях закладу щодо поширення новаторського руху з післядипломної освіти, науково-методичного супроводу здійснення дистанційного навчання та інклюзивної освіти, а також окреслив пріоритети створення інноваційної платформи змін у експериментальному навчальному закладі.

Директ??р Інституту проблем виховання НАПН України Іван Бех презентував власну наукову концепцію виховання патріотизму як базової якості громадянина української держави, пріоритетом якої є накопичення  морального, громадянського, та військово-патріотичного виховного впливу на особистість.

Основні пріоритети сучасної науки, освіти, педагогіки та напрями реформаційних змін  для оновлення ідей науково-педагогічних досліджень у системі освіти регіону висвітлила проректор із наукової роботи Рівненського ОІППО Тетяна Гавлітіна.                                                              

Важливість ролі науково-методичної ради в організації і проведенні дослідно-експериментальної роботи розкрила Ольга Кіян, старший науковий співробітник відділу дослідження підготовки вчителів   ІМЗО МОН України.

Також освітянами було розглянуто проблему дослідно-експериментальної діяльності педагогів щодо створення виховної системи сучасної української школи, сучасні підходи до науково орієнтованої освіти та перспективи впровадження STEM-освіти на різних освітніх рівнях.

У рефлексивному теоретико-методологічного блоці семінару працювала  «Вільна трибуна» для виступів учасників семінару, керівників експериментальних навчальних закладів та  для висновків організаторів-дорадників освіти і педагогічної науки за порушеними проблемами: післядипломна освіта та інновації: взаємодія і протидія; розвиток особистості в професійно-педагогічній діяльності:  традиції й інновації; дослідно-експериментальна діяльність: позитивний і негативний ефекти; інноваційний потенціал  навчального закладу: нововведення та застаріла, педагогічно недоцільна практика; реформа освіти: неперервність, векторність, багатоаспектність, полікультурність.

Практико-орієнтований блок семінару у формі панельної дискусії відбувся на базі Рівненської гуманітарної гімназії та Корецького НВК «Школа І  –  ІІ ступенів-Ліцей» за темою «Реформа освіти  й  інновації у навчальному закладі: міфи чи реальність?».

На завершення семінару учасникам було запропоновано продовжити панельну дискусію у своїх навчальних закладах.

За інформацією Інституту модернізації змісту освіти

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux