Це велика перевага, що вже є школи з мовою навчання національної меншини, які працюють сучасними методами Нової української школи, - Лілія Гриневич у школі №4 в Ужгороді

Для різних національних громад України мають бути представлені різні моделі організації шкільної освіти, аби дитина могла володіти як рідною мовою, так і державною. Про це заявила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час зустрічі з батьками та вчителями спеціалізованої загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 4 із поглибленим вивченням словацької мови Ужгородської міської ради.
У цьому закладі в початковій школі навчання проводиться словацькою мовою, а українська вивчається. Водночас частина старших класів навчається повністю українською, а частина - білінгвально (і українською, і словацькою).
"Для будь-яких змін потрібні моделі, які показуватимуть приклад успішного впровадження новацій. У вашій школі вчителі початкової школи вже працюють активними методами навчання. Зокрема, я спостерігала це на уроці у 2-му класі, де навчання відбувається словацькою. Також у старшій школі ви успішно запроваджуєте білінгвальний підхід, що теж важливо як модель для змін у школах національних громад",- повідомила Лілія Гриневич.
Батьки школярів торкнулися питання вивчення мов загалом.
"Знання мов у сучасному глобалізованому світі є дуже важливим. Наскільки є перспективи того, аби діти на виході зі школи володіли не лише рідною та державною, а й іноземною?" - запитав один із батьків школярів.
Міністр погодилася, що мови є вкрай важливими для самореалізації в сучасному світі.
"На фоні питань з боку національних меншин щодо статті 7 якось було втрачено з уваги, що 4 пункт говорить про можливість викладання частини предметів саме європейськими мовами. Він дозволить нам гнучкіше підходити до вивчення мов, давати дітям реальну мовну практику для оволодіння й іноземними мовами", - відзначила Лілія Гриневич.
Більше фото тут