Студенти ЖНАЕУ під час семінару знайомилися із бізнес-секретами успішних команд

Студенти спеціальності «Маркетинг» та викладачі випускової кафедри Житомирського національного агроекологічного університету 8 листопада взяли участь у роботі бізнес-семінару «Формула компанії: секрети успішних команд».
Захід присвячений актуальній проблематиці ефективного використання маркетингового інструментарію.
Експерти сфери ІТ-маркетингу та електронної комерції, а також стратегічного розвитку бізнесу представили авторські інсайти з питань управління лояльністю клієнта, побудови горизонтальних команд, підвищення швидкості роботи відділу продажів за допомогою CRM-систем та IP-телефонії.
Ключова практична цінність участі у бізнес-семінарі для майбутніх маркетологів полягала у інтерактиві з директорами з маркетингу, власниками бізнесів, керівниками комерційних підрозділів компаній, HR-менеджерами, що мають позитивний досвід у просуванні продуктових та корпоративних брендів на вітчизняному ринку.
Студенти та викладачі кафедри маркетингу ЖНАЕУ висловлюють щиру подяку організаторам та спікерам бізнес-семінару (зокрема, компанії «Інформаційні технології України», «1С-Битрикс» та особисто Куприцюк Маргариті) за можливість долучитися до сучасного маркетинг-контенту, високий рівень організації заходу та зацікавленість у спілкуванні зі студентською аудиторією.
Прес-служба Житомирського національного агроекологічного університету