Семінар-практикум «Вивчення соціокультурного компонента на заняттях англійської мови» (із висвітленням творчого доробку Т.Г. Шевченка)

Семінар відкрила Наталія Клокар, в. о. ректора, доктор педагогічних наук, професор, яка звернулася із вітальним словом до учасників семінару та наголосила на важливості вивчення творчості Т.Г.Шевченка на уроках англійської мови у процесі викладання теми «Україна».
Альона Очеретяна, завідувач навчально-методичного кабінету іноземних мов, презентувала видання «Taras Shevchenko. 200 years», зробивши екскурс сторінками журналу у творчість грандіозного поета, та відеоматеріал музичного дійства Євгена Станковича «Страсті за Тарасом».
Наталія Бендерець, проректор з міжнародних зв’язків та ІКТ, кандидат педагогічних наук, провела із учасниками семінару майстер-клас із використаннямматеріалів видання «Taras Shevchenko. 200 years».
Ангеліна Якименко, учениця 9 класу та Віра Діденко, учениця 10 класу Хотівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія» Києво-Святошинської районної державної адміністрації, розповіли вчителям англійської мови про сім фактів із біографії Т.Г.Шевченка.
Інна Литвин, вчитель англійської мови Кагарлицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 імені В.П. Дашенка Кагарлицької районної державної адміністрації, поділилася досвідом викладання теми «Пізнаємо Україну», презентувавши відеоматеріали про Т.Г.Шевченка, які вона використовує на уроках англійської мови, та зачитала «Заповіт» Т.Г.Шевченка у перекладі на англійську мову. Світлана Сорочинська провела тренінг із учасниками семінару-практикуму щодо інтерактивних засобів реалізації соціокультурної змістової лінії на уроках англійської мови та застосування методу проектів як засобу формування соціокультурної компетенції на уроках англійської мови.
Семінар-практикум проходив у творчій атмосфері. У заході взяли участь 23 вчителі англійської мови загальноосвітніх навчальних закладів області.
За інформацією департаменту освіти і науки Київської ОДА