• A-
    A+

Розпочалася Всеукраїнська кампанія соціальних змін «Безбар’єрність — це коли можеш»

Опубліковано 11 червня 2025 року о 09:55
Розпочалася Всеукраїнська кампанія соціальних змін «Безбар’єрність — це коли можеш»
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України

В Україні розпочалася Всеукраїнська кампанія соціальних змін «Безбар’єрність — це коли можеш». Її мета — просування принципів рівності та доступності для кожного і кожної, залучення громадськості до цього питання, а також популяризація ідеї України без бар’єрів.

Автор фото – вебсайт Офіційного інтернет-представництва Президента України

Кампанія буде впроваджуватися в межах Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору спільно з флагманськими проєктами всіх міністерств в Україні, а також у співпраці ЮНІСЕФ як частина ініціативи першої леді України Олени Зеленської «Без бар’єрів».

«Безбар’єрність — це не про обмеження, а про рівність і гідність для кожного. Для людей з інвалідністю і людей без інвалідності, для найстарших і найменших, для малюків у візочках і для їхніх батьків, для тих, хто має сили, і тих, хто почувається не дуже добре фізично чи психологічно, бо всі ми в якийсь момент життя так почуваємося. Безбар’єрність не ділить. Вона всіх об’єднує», — наголосила Олена Зеленська.

Міністерство освіти і науки України цьогоріч впроваджує два флагманські проєкти «Освітня безбар’єрність: відкриваючи нові горизонти» та «Точка дотику», які спрямовані на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для всіх — від дошкілля до ветеранів. Дізнатися більше про флагманські проєкти МОН можна за посиланням.

Автор фото – вебсайт Офіційного інтернет-представництва Президента України

За даними національного дослідження, проведеного 2024 року Центром соціальних змін та поведінкової економіки за підтримки ЮНІСЕФ, 87% українців вважають безбар’єрність цінністю для суспільства. Водночас багато хто досі не усвідомлює суті цього поняттяі: 26% респондентів не розуміють його значення.

«Створення безбар`єрного суспільства, де кожна дитина та родина мають шанс реалізувати свій потенціал, — це інвестиція в сьогодення й майбутнє України. Ми раді підтримати уряд України на цьому шляху. Ця кампанія несе чітке послання: безбар’єрність — це про можливості для кожного і кожної. Її мета — об’єднати владу, бізнес, суспільство та медіа навколо спільного бачення, де всі можуть усе», — зазначив Мунір Мамедзаде, голова представництва ЮНІСЕФ в Україні.

Перша хвиля кампанії стартувала з відеоманіфесту «Коли можеш» і покликана пояснити шість ключових напрямів безбар’єрності: фізичний, інформаційний, цифровий, суспільно-громадянський, освітній та економічний.

Друга хвиля кампанії буде залучати людей до створення доступного середовища у своїх громадах, щоб усі — незалежно від віку, статі, соціального статусу, місця проживання чи будь-яких інших ознак — мали рівний доступ до участі в житті суспільства.

Кампанія реалізується в межах Національної стратегії зі створення безбар'єрного простору та ініціативи першої леді України Олени Зеленської «Без бар’єрів» за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва і розвитку Німеччини (BMZ) через державний банк розвитку KfW.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux