Польські аспіранти вивчають організацію бізнес-процесів на сучасних українських підприємствах
Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара відвідала делегація з факультету товарознавства Познаньського економічного університету (Республіка Польща).
Візит заступника декана з міжнародних проектів, д.е.н., професора кафедри стандартизованих систем управління Яцека Лучака, аспірантів Войцеха Борейша-Висоцкі, Олександра Муравскі, Наталії Хекерт, Гжегоша Томашевскі було здійснено в рамках реалізації завдань міжнародного наукового проекту «Формування якості товарів і послуг на ринках Центральної і Східної Європи», що реалізу??ться ДНУ спільно з Познанським університетом. Координатором цього проекту від ДНУ є заступник декана економічного факультету з навчальної роботи і міжнародного співробітництва доцент Сергій Касян.
Під час візиту представники польського ВНЗ зустрілися з керівництвом економічного факультету, проректором з науково-педагогічної роботи у сфері міжнародного співробітництва професором Михайлом Дяченком. У ході цих зустрічей було обговорено функціонування міждисциплінарної аспірантури, розвиток співробітництва між університетами. Польські науковці з цікавістю працювали з літературним фондом бібліотеки, ознайомилися з методикою проведення занять у навчальних лабораторіях економічного факультету. Також гості дізналися про форми роботи з талановитою молоддю під час візиту до Національного центру аерокосмічної освіти молоді імені А. М. Макарова, ознайомилися з діяльністю Українсько-Польського наукового культурного центру ДНУ імені Олеся Гончара. Під час зустрічі з деканом історичного факультету, професором Сергієм Світленком гості з Польщі отримали вичерпну інформацію щодо культурного обміну та історичних зв’язків українського і польського народів.
Вважаємо, що досвід формування інтердисциплінарної аспірантури з урахуванням сучасних особливостей організації бізнес-процесів, систем управління якістю продукції на підприємствах дозволить науковцям ДНУ імені Олеся Гончара поглиблювати міжнародну координацію під час підготовки висококваліфікованих наукових кадрів на основі досліджень актуальних проблем у сфері економіки та маркетингу.
За інформацією ДНУ