Підвищення фахової майстерності керівників дошкільних навчальних закладів Закарпаття
9 квітня на базі дошкільного навчального закладу комбінованого типу № 20 Ужгородської міської ради відбувся семінар–практикум для завідувачів дошкільних навчальних закладів Закарпаття, які проходять курси підвищення кваліфікації у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти «Роль керівника у впровадженні особистісно-орієнтованих технологій розвитку соціально-морального потенціалу дитини в умовах дошкільного закладу комбінованого типу».
У ході семінару-практикуму завідувач ДНЗ №20 Ковач Мар'яна Дмитрівна, презентувала досвід роботи педагогічного колективу з формування соціально-морального потенціалу дитини в умовах дошкільного закладу комбінованого типу та вказала на роль керівника у впровадженні особистісно-орієнтованих технологій.
З метою підвищення знань педагогів щодо забезпечення змісту освітньої лінії «Дитина в соціумі», формування усвідомлення відмінностей між ключовими поняттями "родинно-побутова компетенція" і "соціально-комунікативна компетенція", сприяння розвитку професійної майстерності під час планування послідовності реалізації завдань даної освітньої лінії, формування партнерських взаємин між педагогами проводився тренінг «Реалізація змісту Базового компонента за освітньою лінією «Дитина в соціумі» (Протас Марина Борисівна, вихователь-методист). Учасники семінару мали змогу отримати консультацію від професора Одеського інституту з проблем зору та офтольмонології Віри Іванівни Сердюченко, яка відвідала дошкільний навчальний заклад з метою обстеження та надання консультацій педагогам, батькам щодо роботи з дітьми, які мають вади, важкі патології зору. Кульмінацією семінару–практикуму стало інтегроване заняття–вистава «Казочка про дівчинку Одарочку» вихованців спеціальної групи з вадами зору, яке провела тифлопедагог Василенко Таміла Мамедівна.
Метою заняття було розширення знань дітей про народні звичаї, обряди, свята; розвиток відчуття форми, ритму, кольору; використання техніки айрис-фолдінг для розпису писанки; розвиток вміння підбирати контрастні кольори для створення візерунку; розвиток окоміру, вміння орієнтуватися серед декорацій, незнайомих предметів; виховування самостійності, наполегливості, любові та поваги до традицій українського народу.
За інформацією Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти