• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Освітній стандарт профосвіти має бути менш зарегульованим, але визначати обов'язкові компетентності випускників

Опубліковано 16 лютого 2021 року о 19:12

Під час розробки освітнього стандарту професійної освіти потрібно враховувати два принципи — базування на професійному стандарті та компетентнісний підхід. Саме це потрібно закласти в рекомендації, за якими розробляються освітні стандарти профосвіти. Про це йшлося під час робочого семінару між представниками МОН та фінськими експертами програми EU4Skills сьогодні, 16 лютого 2021 року.

Семінар складався з двох основних дискусій: щодо переходу від професійних стандартів до освітніх та про формування критеріїв оцінювання професійних кваліфікацій.

Учасники обговорили вимоги до розроблення освітніх стандартів професійно-технічної освіти, а також необхідність використання компетентнісного підходу. Вони ознайомились із прикладами оцінювання у фінських кваліфікаціях професійної освіти та проаналізували, якими мають бути критерії оцінювання кваліфікацій в професійній освіті України. Учасники зазначили, що без розробки конкретних методів неможливо створити якісні критерії оцінювання.

Нагадаємо, що 25 регіонів оприлюднили графіки днів відкритих дверей у закладах професійної освіти.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux