• A-
    A+

Онтологія дуальної освіти: досвід Німеччини та України

Опубліковано 10 березня 2023 року о 13:50
Онтологія дуальної освіти: досвід Німеччини та України
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України


Для всіх, хто цікавиться дуальною освітою, буде корисною публікація про складнощі адаптації найкращих міжнародних практик у національні контексти.

У публікації наведено аналіз процесу становлення дуальної освіти в Німеччині та Україні, описано особливості співпраці з роботодавцями та організації навчання, наведено кейси та документи, які стануть у пригоді всім, хто має на меті впровадити або розвивати ДФЗО. Ця онтологія розглядає дуальну освіту з огляду на історичні, соціальні, економічні, управлінські, філософські та інші аспекти.

Публікація призначена для учасників пілотного проєкту МОН із впровадження ДФЗО, роботодавців та їхніх об’єднань, торгово-промислових палат, закладів фахової передвищої та вищої освіти, експертів у сфері освіти, здобувачів освіти, органів державної влади й місцевого самоврядування, що опікуються питаннями освіти, та інших суб’єктів, зацікавлених у поширенні дуальної форми здобуття освіти в Україні.

Нагадаємо, цифрові пристрої для вчителів: понад 2,4 тис. хромбуків передано для закладів загальної середньої освіти Вінничини.

Більше за темою Дуальна освіта

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux