МОН долучилося до формування стратегії інтегрованого догляду та допомоги дітям
![](https://mon.gov.ua/storage/app/uploads/public/664/332/f62/thumb_61506_220_120_0_0_auto.jpg)
![](https://mon.gov.ua/storage/app/uploads/public/664/332/f6a/thumb_61507_220_120_0_0_auto.jpg)
![](https://mon.gov.ua/storage/app/uploads/public/664/332/f76/thumb_61508_220_120_0_0_auto.jpg)
![](https://mon.gov.ua/storage/app/uploads/public/664/332/f82/thumb_61509_220_120_0_0_auto.jpg)
![](https://mon.gov.ua/storage/app/uploads/public/664/332/f8c/thumb_61510_220_120_0_0_auto.jpg)
19 – 20 квітня відбулась стратегічна сесія за участю Міністерства освіти і науки, Міністерства охорони здоров'я, Міністерства соціальної політики, провайдерів послуг і громадськості. Мета — узгодження плану дій з розвитку сімейноцентричної системи супроводу дітей, які народилися з порушеннями функціонування через травми чи хвороби.
Від МОН у стратсесії взяла участь заступниця міністра Євгенія Смірнова: разом із колегами з інших відомств вона визначила отримувачів допомоги, зони відповідальності органів влади, точки входу в кожну із систем та можливі підходи до координації між послугами різних сфер. Учасники окреслили континуум життя дитини від перинатального віку до повноліття та наповнили його відповідними послугами з фокусом на розвиток, соціалізацію та залучення родини.
Також було визначено пріоритетні напрями подальшої роботи, механіки взаємодії між відомствами та наступні кроки з формування системи сімейноцентричної підтримки дітей з порушеннями розвитку. Невдовзі напрацювання ляжуть в основу проєктів і програм у цій сфері.
Створення інтегрованої системи догляду та допомоги передбачає переосмислення старих і напрацювання нових моделей медичних, освітніх і соціальних послуг, аби зробити їх простими, зрозумілими, доступними, ефективними та родиноцентричними.