Міністр освіти і науки України та Міністр транспорту Канади обговорили потенціал українських студентів у сфері авіації
![](https://mon.gov.ua/storage/app/uploads/public/661/6c2/4fa/thumb_54193_220_120_0_0_auto.jpg)
![](https://mon.gov.ua/storage/app/uploads/public/661/6c2/502/thumb_54194_220_120_0_0_auto.jpg)
![](https://mon.gov.ua/storage/app/uploads/public/661/6c2/50a/thumb_54195_220_120_0_0_auto.jpg)
![](https://mon.gov.ua/storage/app/uploads/public/661/6c2/513/thumb_54196_220_120_0_0_auto.jpg)
У межах 41 Асамблеї ІСАО Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет зустрівся із Міністром транспорту Канади Омаром Альгаброю.
Колеги обговорили потенціал українських студентів у сфері авіації, підготовку нових та підтримку кваліфікації чинних фахівців з усіх напрямів діяльності авіапідприємств із відновленням польотів в Україні.
Сергій Шкарлет зазначив, що кваліфікована підготовка та суворий контроль якості необхідні для подальшої підтримки високого рівня безпеки авіації.
Для досягнення цих результатів нам необхідно:
- Протягом 2022/23 років підготувати достатню кількість інструкторів та фахівців (підготовка одного кваліфікованого інструктора займає не менше 3-х місяців) у галузі авіаційної безпеки, безпеки польотів та авіації, охорони навколишнього середовища та сталого розвитку.
- Співпраця з Global Aviation Training та Trainair Plus на безоплатній основі.
- Обмін досвідом з іншими центрами ІКАО.
- Безкоштовний доступ до бібліотеки ІКАО для актуалізації документів і рекомендованих практик та оновлення технічної бази.
- Рекомендації на основі досвіду відновлення цивільної авіації після регіональних та локальних збройних конфліктів в інших країнах.
Користуючись нагодою, Сергій Шкарлет звернувся до пана Альгабри із проханням розглянути можливість надання Україні автобусів (нових або тих, що вже були у використанні) для організації підвезення українських учнів і вчителів до шкіл.
Також сторони домовилися про подальшу взаємодію для вирішення цих питань.
Нагадаємо, МОН присудили нагороду за зразкові успіхи в локалізації освітнього контенту.