• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Колегія МОН розглянула стан і перспективи розвитку STEM-освіти

Опубліковано 08 грудня 2021 року о 19:16
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України


Сьогодні, 8 грудня 2021 року, відбулося засідання колегії МОН. Директор Інституту Модернізації змісту освіти Євген Баженков представив стан упровадження та перспективи розвитку STEM-освіти в Україні.

«Стратегія сталого розвитку в умовах глобалізації ґрунтується на амбітній меті досягнення європейських стандартів життя та зміцнення авторитету на міжнародній арені. Швидкий розвиток технологічних процесів, IT-галузі, робототехніки, нанотехнологій призводить до потреби у фахівцях, здатних до комплексної науково-інженерної діяльності. Сьогодні актуальним є вирішення питання щодо надання якісної освіти учням із технічних дисциплін», – зазначив Євген Баженков.

Розвиток STEM-освіти є пріоритетним і здійснюється через усі форми здобуття освіти в Україні. Впровадження відбувається на базі онлайн-платформ, STEM-центрів, лабораторій, а також шляхом проведення фестивалів, квестів, конкурсів, змагань, хакатонів, екскурсій і практикумів.

Протягом останніх п’яти років STEM упевнено утримує позиції серед освітніх брендів, привертаючи увагу вчителів, науковців і методистів.

Директор ІМЗО зазначив, що впровадження STEM допоможе дітям стати ідейними, цілеспрямованими, творчими і надійними елементами команди та суспільства. Євген Баженков також розповів про перспективи розвитку STEM-освіти в Україні, які передбачають:

  • ефективне інтегрування системи освіти до європейськогo та світового освітнього простору;
  • популяризацію науково-технічних, високотехнологічних, інженерних професій;
  • досягнення гендерної рівності в науковій, технологічній та інженерній сферах;
  • pівний доступ до здобуття STEM-освіти та високотехнологічних професій здобувачам з особливими потребами;
  • поширення методів, форм роботи зарубіжних і вітчизняних педагогів-новаторів;
  • представлення досягнень і результатів проєктної, наукової, дослідницької та винахідницької творчості здобувачів освіти;
  • залучення педагогів і здобувачів до активного вивчення іноземних мов, насамперед англійської, як мови міжнародної науки та STEM; 
  • втілення новітніх технологій, програм і методологій у загальноукраїнський освітній процес.

Варто зауважити, що в Україні вже успішно функціонують STEM-центри. Перші з них почали працювати в Києві, Дніпрі, Черкасах, Запоріжжі, Херсоні та Кропивницькому. Проведене Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти» опитування на початку 2020 року показало, що в Україні працює понад 150 STEM-центрів і лабораторій.

Під час засідання членами колегії МОН було ухвалено пропозиції Євгена Баженкова щодо створення робочої групи для розробки подальшого плану розвитку STEM-освіти.

Нагадаємо, підписано Меморандум про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки та The LEGO Foundation щодо співпраці у сфері освіти та науки.


Більше за темою STEM-освіти
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux