• A-
    A+

HR-менеджер Офісу підтримки стратегічних змін МОН

Опубліковано 09 січня 2024 року о 12:40
HR-менеджер Офісу підтримки стратегічних змін МОН
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України


1. Формат співпраці: повна зайнятість на підставі контракту з фізичною особою-підприємцем із можливістю частково віддаленої роботи.

2. Тривалість контракту: контракт діє протягом 6 місяців, із можливістю продовження за умови наявності фінансування, оперативної необхідності та задовільного виконання поставлених завдань. 

3. Контекст роботи: Офіс підтримки стратегічних змін — це команда професіоналів, покликана надавати експертно-аналітичну підтримку Міністерству освіти і науки України у здійсненні середньо- та довгострокових реформ в умовах війни та післявоєнного відновлення. Офіс створюється за сприяння Western NIS Enterprise Fund (WNISEF), який підтримує ініціативи з просування реформ в Україні та трансформаційні проєкти, у співпраці із ГС «Фонд підтримки реформ в Україні». 

Цілі Офісу:

  • підтримка процесу розроблення та реалізації стратегічних змін у сфері освіти і науки, а також упровадження ефективних інструментів внутрішніх трансформацій;
  • підтримка в розробленні нормативно-правових актів, необхідних для реалізації ключових стратегічних змін у сферах освіти та науки;
  • координаційна підтримка впровадження змін та постійного моніторингу стану досягнення поставлених цілей. 

Структура Офісу:

  • Керівник Офісу підтримки стратегічних змін
  • Група стратегічних аналітиків
  • Група нормопроєктування
  • Група координації впровадження та моніторингу
  • HR-менеджер
  • Комунікаційний менеджер

4. Ключові завдання HR-менеджера:

  1. активна участь у доборі ключового персоналу;
  2. упровадження сучасних бізнес-процесів і практик HR у МОН;
  3. активна участь у реформі державного управління та розвитку спроможності МОН;
  4. розроблення рекомендацій щодо ухвалення рішень для посилення спроможності МОН;
  5. розроблення промоплану та інформаційної кампанії з популяризації МОН як роботодавця, формування бренду роботодавця;
  6. інші завдання.

5. Загальні вимоги:

  • громадянство України;
  • знання англійської мови на рівні не нижче Upper-Intermediate. 

6. Необхідні навички та досвід:

Освіта:

  • Вища освіта не нижче рівня магістра, бажано за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування», «Менеджмент та адміністрування», «Фінанси», «Соціологія», «Політологія», «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» чи суміжні.

Досвід:

  • не менше 5 років загального професійного досвіду;
  • не менше 2 (двох) років досвіду роботи у сфері управління персоналом на керівних посадах;
  • досвід співпраці з урядом України, місцевими органами влади, міжнародними організаціями чи донорськими програмами. 

Навички та компетенції:

  • відмінні навички комунікації та спілкування;
  • здатність широко підтримувати менеджерів, зокрема досвід фасилітації;
  • досвід роботи в командах. 

7. Необхідні документи для подання:

  1. CV українською мовою
  2. Мотиваційний лист 

8. Контактна інформація для подання:

CV та мотиваційний лист із зазначеним досвідом роботи надсилайте на електронну адресу: [email protected] з темою: HR-менеджер Офісу підтримки стратегічних змін МОН України. 

9. Терміни подання: до 15 січня 2024 року (включно).

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux