Експерти: Проект «PRIME» - майданчик для спілкування представників сфери професійно-технічної освіти

16 грудня 2015 року у Міністерстві освіти і науки України відбулась конференція «Прогнозування впливу реформ у сфері професійно-технічної освіти (проект «PRIME»). Захід організований Європейським фондом освіти у співпраці з Міністерством освіти і науки України.
Участь у заході взяли представники Європейського фонду освіти, асоціацій працівників професійно-технічної освіти, об’єднань роботодавців, керівники навчальних закладів професійно-технічної освіти та представники місцевих органів освіти і науки.
Експерт Європейського фонду освіти Міхайло Мілованович зазначив, що проект «PRIME» створив майданчик для спілкування представників галузі, з метою конструктивної співпраці, обговорення найбільш значущих питань сфери професійної освіти. За його словами, проект «PRIME» закінчується, але у планах фонду - продовження співпраці у наступному році.
Директор департаменту професійно-технічної освіти Міністерства освіти і науки України В’ячеслав Супрун повідомив, що методологія «PRIME» покликана допомогти у реформуванні професійної освіти, використовуючи європейський досвід, напрацювання міжнародних експертів і результат пілотних проектів у Дніпропетровській, Вінницькій областях та у місті Києві.
Президент Всеукраїнської асоціації працівників професійно-технічної освіти Василь Головінов зауважив, що проект «PRIME» підготував кваліфіковані матеріали, які окреслюють головні аспекти реформування професійної освіти, особливо у питаннях децентралізації управління та фінансування.
Основною темою дискусії учасників семінару були питання фінансування закладів професійно-технічної освіти в контексті децентралізації освіти.
Нагадаємо, що головною метою пілотного проекту Європейського фонду освіти «PRIME» є прогнозування впливу реформ у сфері професійної освіти та підготовки робітничих кадрів. Методологія проекту базується на поетапному процесі, який дозволяє провести зіставлення варіантів заходів, спрямованих на визначення проблем, та визначити, котрий з них міг би сприяти досягненню таких цілей у найкращий можливий спосіб. Першочерговою метою впровадження методології PRIME в Україні є сприяння державним органам влади в пошуку найкращого плану дій у сфері оптимізації мережі навчальних закладів професійної освіти.