A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

МОН та ЮНІСЕФ обговорили спільні плани на 2022-2027 роки

Опубліковано 10 листопада 2021 року о 11:11


Учора, 9 листопада 2021 року, відбулась зустріч заступниці Міністра освіти і науки Віри Рогової з регіональним радником Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) з питань освіти Пармосіве Боббі Сообрайаном.

Метою зустрічі стало обговорення планів діяльності Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні на 2022-2027 роки, національних та регіональних пріоритетів у освіті, діяльності шкіл в умовах пандемії. Заступниця Міністра наголосила на багаторічній плідній співпраці між Міністерством та ЮНІСЕФ у реалізації важливих освітніх проєктів. 

“Ми дуже цінуємо постійну допомогу Дитячого фонду ООН на всіх рівнях освіти – в дошкіллі, інклюзивному навчанні, шкільній освіті, цифровій трансформації, реформі шкільного харчування, створенні безпечних умов здобуття освіти. Також цінною є підтримка ЮНІСЕФ як реакція на поточні виклики, що постають перед системою освіти, зокрема у зв'язку з пандемією COVID-19 та конфліктом на Сході України”, – зазначила Віра Рогова.

У свою чергу регіональний радник Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) з питань освіти Пармосіве Боббі Сообрайан подякував заступниці Міністра за співпрацю та наголосив на готовності продовжити її у майбутньому.

“Пріоритети ЮНІСЕФ співпадають з напрямами діяльності Міністерства освіти і науки України, що відкриває широкі можливості для успішної реалізації поставлених завдань”, – зазначив пан Сообрайан.

Учасниками зустрічі визначено пріоритетні напрями співпраці МОН та ЮНІСЕФ у сфері освіти на 2022-2027 роки. А саме:

  • розвиток інклюзивної освіти, зокрема підтримка розроблення та імплементації Національної стратегії освіти осіб з особливими освітніми потребами;
  • доступ до освіти в умовах конфлікту, зокрема підтримка імплементації Національного плану дій з реалізації Декларації про безпеку шкіл;
  • розроблення та впровадження державної політики щодо раннього розвитку кожної дитини від народження;
  • цифрова трансформація освіти та розвиток дистанційного навчання;
  • комунікаційна підтримка трансформацій освітнього сектору та створення безпечних умов для всіх учасників освітнього процесу.

Віра Рогова також акцентувала увагу на низці пріоритетних завдань Міністерства, зокрема: створенні профільної старшої школи, забезпеченні профорієнтації, починаючи з дошкільної ланки, та якісній підготовці фахівців (сучасна педагогічна освіта). Крім того, в умовах децентралізації влади в Україні важливе місце належить забезпеченню рівного доступу до якісної освіти в усіх об’єднаних територіальних громадах.

Довідково

Міністерство освіти і науки України тривалий час активно співпрацює з Представництвом Дитячого фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) в Україні. ЮНІСЕФ надає фінансову й технічну підтримку освіті України, зокрема – це:

  • підтримка закладів дошкільної освіти, розташованих на Сході України;
  • пілотування проєкту з проведення оцінки якості дошкільної освіти за шкалою дослідження ECERS (Early Childhood Environment Rating Scale) – 2020-2021 рр.;
  • проведення тренінгів для вихователів та батьків щодо створення інклюзивного середовища в дошкільних закладах;
  • інформаційна кампанія НУМО для розвитку дошкільнят (контент-платформа і чат-бот);
  • адвокаційні заходи щодо ознайомлення з Європейською рамкою якості дошкільної освіти;
  • підготовка матеріалів та рекомендацій щодо організації дистанційної освіти малюків вдома та відновлення роботи закладів дошкільної освіти після COVID-19 (розміщено на сайті МОН);
  • надання технічної допомоги в проведенні навчання педагогічних працівників користуванню Міжнародною класифікацією функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров'я (МКФ) – 2019;
  • надання технічної допомоги в проведенні навчання психологів інклюзивно-ресурсних центрів по роботі з дітьми з особливими освітніми потребами – 2019;
  • надання технічної допомоги в проведенні вебінарів для психологів закладів освіти по вимірюванню безпечного освітнього середовища – 2020-2021 рр.;
  • розроблення та передача МОН онлайн-інструменту для вимірювання безпечного освітнього середовища закладів освіти – 2020-2021 рр.

Нагадаємо, відбувся круглий стіл щодо створення Президентського університету.