Островська Світлана Демидівна – лауреатка конкурсу
Островська Світлана Демидівна – лауреатка
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2022»,
учителька історії та правознавства загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 9 Покровської міської ради Донецької області
Педагогічне кредо: «Навчання без міркування – даремне, міркування без навчання – небезпечне» (Конфуцій).
Одним з головних напрямків педагогічної діяльності Світлани Островської є розвиток твердих («hard skills») та гнучких («soft skills») навичок із застосуванням оптимальних Інтернет-ресурсів і сучасних технологій навчання.
У нових суспільних реаліях кожному здобувачу освіти для подальшої реалізації себе в майбутньому необхідно володіти гнучкими навичками. Основою кожного уроку правознавства є формування критичного мислення, логіки, здатності розуміти й оцінювати правові явища та процеси, аналізувати різноманітні життєві ситуації відповідно до дій правових норм; спонукати учнів ставити запитання та шукати відповіді, формувати в здобувачів освіти певну систему цінностей та рівень їхньої правової культури, розвивати вміння співпрацювати.
Упровадження різноманітних методів та прийомів роботи з учнями приносять певні результати. Декілька років поспіль учні Островської С. Д. вдало презентують свої роботи у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України, є учасниками турнірів юних правознавців та Всеукраїнської олімпіади з правознавства, переможцями різних квестів та творчих конкурсів.
Педагогічна діяльність Островської С. Д. спрямована на формування в учнів критичного та логічного мислення, самоосвітньої компетентності, уміння використовувати набуті знання та навички в подальшій життєдіяльності. Одним із провідних векторів роботи вчителя є організація навчання за допомогою сучасних онлайн застосунків. Учитель є автором різноманітних квестів, вправ та завдань на сучасних освітніх платформах.
Як стверджує Світлана Островська, для неї продовжує відкриватися світ нових методів, прийомів і технологій навчання, які допомагають розвивати у кожному здобувачеві освіти набір орієнтирів, що необхідні для побудови успішного життя, а як наслідок, успішної держави. Тому її завдання, як вчителя, не відставати від змін суспільства й намагатися постійно вдосконалювати свої знання та майстерність для досягнення високих результатів її учнями.