• A-
    A+

ДОЛГА УЛЯНА ІГОРІВНА

вчитель трудового навчання Запорізької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 84 Запорізької міської ради Запорізької області 

Педагогічний стаж: 20 років.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне звання: учитель-методист.

Освіта: Криворізький державний педагогічний університет, 2006 рік.

Самоосвіта: онлайн-курси на платформі EdEra «Бери й роби», «Про дистанційний та змішаний формати навчання», «Навчайся. Грай. Працюй», «Ефективні рішення Google for education для хмарної взаємодії» (2020 р.);

курси підвищення кваліфікації на базі КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради за програмою «Учителі образотворчого мистецтва», захист досвіду з теми «Формування медіаосвітнього простору на уроках предметів естетичного циклу та трудового навчання» (2019 р.);

курси підвищення кваліфікації на базі КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради за програмою «Учителі трудового навчання, обслуговуючої праці та курсу «Технології», захист досвіду з теми «Ефективні технології викладання інтегрованого курсу мистецтва та технологій в умовах становлення Нової української школи» (2018 р.);

майстер-класи «Сучасні тренди в мистецтві та творчості – техніка нанесення Мехенді», «Технологія виготовлення виробів із вторинної сировини», «Практичне застосування 3D-ручки», «Виготовлення сувенірної продукції» (2019 р.);

спікер Всеукраїнського фестивалю STEM-освіти Ukrainian Education Festival (2019 р.), міських методичних навчань «Створення медіаосвітнього простору на уроках предметів естетичного циклу» (2019 р.), I Міської науково-практичної конференції «Мистецтво країн Європейського регіону у просторі світової культури», доповідач з теми «Тривимірна графіка – сучасний прийом створення об’ємних об’єктів пам’яток архітектури Європейського регіону» (2020р.), наукової конференції «Мистецтво в культурі сучасності», доповідач з теми «Моя рідна школа – школа майбутнього» (2018 р.);

переможниця медіапроєкту «Відеоканал Комунарської освіти» в номінації: «Майстерність вчителів» (2018 р.), Міської педагогічної виставки 2019-2020 в номінації «Нова українська школа: оновлення змісту викладання навчальних предметів», доповідач з теми: «Педагогічний коучинг як технологія професійного розвитку сучасного викладача в системі мистецької та технологічної освіти»;

лауреатка другого (обласного ) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2020» у номінації «Образотворче мистецтво», районного фестивалю «Інклюзивний світ розвитку» у номінації «Раннє втручання. Дидактичні ігри на розвиток дрібної моторики» (2020 р.);

фіналістка проєкту «Управлінська сотня кадрового резерву» (2019 р.);

учасниця проєкту «Країна мрій» на отримання грантів за підтримки Запорізької міської ради (2019 р.), Дванадцятої міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти - 2021» в номінації «STEM-освіта: сучасні формати й практичні рішення від дошкільника до компетентного учня і студента».

Педагогічна ідея

«Стартап як нова форма реалізації творчих проєктів – новий рівень менеджмент-коучингу в системі технологічних та мистецьких дисциплін»

Суть моєї педагогічної ідеї полягає у використанні певної сукупності методів, прийомів, технологій та інновацій, що сприяють розвитку ключових та предметних компетентностей, творчих здібностей, інтересів, умінь і навичок та інших інтелектуальних чинників у сучасних школярів. Ідея набула актуальності саме зараз, у час, коли вітчизняні освітні практики використовують STREAM-підходи для розвитку здібностей учнів, намагаючись виховати спеціалістів технологічних компаній та засновників власних стартапів.

У педагогічній діяльності використовую елементи менеджмент-коучингу як інноваційної технології науково-методичного супроводу освітнього процесу, яка підвищує його якість, формує у педагога конкурентоспроможність відповідно до європейських стандартів і найкращих вітчизняних традицій, створюючи єдиний диференційований акмеологічний освітній простір для неперервного розвитку педагогічної майстерності коуч-вчителя та творчої реалізації учнів. На особистому прикладі демонструю, як можна хобі перетворити в успішну підприємницьку діяльність, організувавши власний стартап: пошив швейних виробів, виготовлення сувенірної продукції, мила, випікання пряників.

Головне завдання сьогодні – відібрати зі своїх методичних надбань усе прогресивне і змінити, модернізувати, трансформувати освітній процес так, щоб використовувати медіаосвітній простір, ураховуючи всі вподобання  підлітків та форми навчання (як дистанційну, так і змішану). Тому в пріоритеті у мене – діджиталізація, яка допомагає адаптувати навчальну програму до потреб сучасності. Практикую проведення квестів, QR-вікторин, онлайн-олімпіад, конкурсів, тестування, створення хмар слів, флеш-карток, ментальних карт, тематичних відеороликів. Це дає змогу підвищити ефективність навчання, створити умови для активної взаємодії зі здобувачами освіти; розвивати їхні  інтелектуальні, творчі здібності; виховувати гармонійну особистість; готувати  учнів до життя в розвиненому інформаційному середовищі. 

На уроках трудового навчання використовую мережу Internet, освітній процес організовую за допомогою хмарних технологій Google та інших онлайн-застосунків: мультимедійні дидактичні вправи LearningApps, комікси Storyboard That, тести Kahoot, флеш-картки, чат-бот в Telegram, GIF-анімації, спільні хмари слів Mentimeter, веб-квести, комп’ютерні ігри.

Запроваджена система роботи забезпечує:

  • продуктивну командну співпрацю та партнерську взаємодію;
  • індивідуалізацію та диференціацію освітнього процесу;
  • умови для підвищення якості освіти;
  • формування ключових та предметних компетентностей здобувачів освіти;
  • економію часу та раціональність його використання;
  • формує активну життєву позицію;
  • мотивує до свідомого проєктування власної професійної діяльності відповідно до своїх вподобань.

На основі власного багаторічного досвіду розробила ряд творчих проєктів, підготувала переможців щорічних Всеукраїнських конкурсів «Знай і люби свій край», «Писанковий рай», «Таланти міста Z» та активних учасників екологічних акцій і челенджів: «Мішечок School Recycling World», «10 ECO днів». Значну увагу приділяю волонтерській діяльності: «Великодній кошик», «Дай лапу, друже!». Цього року пріоритетним питанням обрала глобальну екопроблему збереження лісів та переробки вторинної сировини, проводячи експерименти в лайфхак-лабораторіях. Впевнена, що стартап «Виготовлення прикрас та сувенірів із вторинної сировини» – успішний приклад реалізації моєї провідної педагогічної ідеї.

Посилання на відеорезюме: 

https://youtu.be/dZ9ILPhXVh8

 



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux