• A-
    A+

БАЛАБАС НАДІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА

вчитель трудового навчання Криворізького науково-технічного металургійного ліцею № 16 Криворізької міської ради Дніпропетровської області

Педагогічний стаж: 6 років.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст другої категорії.

Освіта: Криворізький національний університет, 2014 рік.

Самоосвіта: очні курси «Кризове консультування» на базі Дніпропетровського ОІППО (2018 р.), курси підвищення кваліфікації вчителя трудового навчання та соціального педагога на базі Дніпропетровського ОІППО (2019 р.);

дистанційні курси «Цифрові навички для вчителів» (2020 р.), «Викладання трудового навчання в умовах карантину» (2020 р.), онлайн-курс «Основи здоров'язбережної компетентності» (2020 р.);

участь у міській НЕ педагогічній конференції «Освіта – траєкторія змін» (2019 р.), районній прес-конференції «Ефективність формування предметних компетентностей учнів у системі профільної освіти» (2019 р.), всеукраїнській науково-практичній конференції «Традиційні та інноваційні підходи у сфері педагогічних досліджень»;

участь у районному семінарі-практикумі «Формування ключових компетентностей учнів на уроках трудового навчання (технологій) засобами проєктної діяльності» (2019 р.), районному семінарі-практикумі «Стратегія життєвої самореалізації особистості. Психолого-педагогічні методи профілактики асоціальних проявів поведінки серед учнів» (2019 р.), міському семінарі-практикумі «Упровадження сучасних педагогічних технологій навчання як умова досягнення нової якості технологічної освіти» (2019 р.), районному семінарі «Включення в освітній спеціалізуючий простір дітей з особливими освітніми потребами» (2019 р.), районному семінарі у форматі відкритого форуму «Профільна освіта: зона рестарту» (2019 р.);

тренінги «Психологічні засоби роботи з проблемними ситуаціями професійної діяльності» (2018 р.), «Профілактика синдрому професійного вигорання» (2019 р.), «Форум-театр» та правова обізнаність для створення безпечного освітнього простору» (2019 р.);

майстер-клас «Без насильства в середині та ззовні» Громадської організації «Фонд об’єднаних сердець» (2019 р.), авторський відео майстер-клас «Пасхальні яйця-веселі зайчики» (2020 р.);

бізнес-гра «Timementor» за сприяння Метінвесту (2019 р.);

публікації на освітньому порталі «На Урок» та у збірниках Всеукраїнської науково-практичній конференції «Традиційні та інноваційні підходи у сфері педагогічних досліджень» (м. Київ, 2020 р.), Всеукраїнської науково-практичній конференції «Особливості викладання предметів художньо-естетичного циклу» (м. Ужгород, 2021 р.), Всеукраїнської науково-практичній конференції «Школа сьогодні: із досвіду роботи сучасних вчителів» (м. Київ, 2021 р.), Всеукраїнської науково-практичній конференції «Особливості організації гурткової роботи в школі» (м. Тернопіль, 2021 р.).

Педагогічна ідея

«Реалізація творчого ресурсу здобувачів освіти засобами SMART-технологій» - це моя педагогічна ідея, яка передбачає перехід від старої схеми репродуктивної передачі творчих знань до нової, креативної форми навчання.

Моя ідея слідує сучасному подиху новизни, і я прагну, в свою чергу, щоб здобувачі освіти вбачали в мені наставника, справжню людину, творчого патріота та вчителя, який не зупиняється на пошуку новизни, використовуючи SMART-технології. Намагаюся зацікавити дітей власним прикладом і виховати їх самостійними у виборі та формуванні власних естетичних смаків. Для мене важливо навчити дітей насолоджуватися працею, отримувати естетичне задоволення від праці та від виконання творчих проєктів і бачити щасливі очі учнів, які тримають об’єкт праці, що виготовлений своїми руками.

Метою моєї педагогічної діяльності є створення оптимальних умов для творчого розвитку здобувачів освіти, адже можливості SMART залучають учнів до активної діяльності, активізують їхній творчий потенціал. Працюючи з вихованцями, ставлю перед собою цілі:

Specific «Конкретна». Навчити досягати конкретної мети, ставити перед собою конкретні завдання та не зупинятися на труднощах, які можуть виникати.

Measurable «Вимірна». Вимірювати результат роботи здобувачів освіти позитивними емоціями, бажанням креативити.

Ambitious «Амбітна». Прагнути пізнавати нове, недосяжне, але реально враховувати свої можливості.

Realistic «Актуальна, реалістична». Здивувати, віднайти цікавинки та бути з учнями на одній хвилі новизни, трендів, модних тендецій. Поєднувати творчість з віяннями часу.

Timelined «Визначена в часі». Виховувати особистість, інтелігентну своїм духом, спроможну в майбутньому працювати для свого народу та обирати актуальну професію.

SMART-освіта є основною рисою освіти майбутнього, що є розширенням часу, простору, навчальних матеріалів та методів навчання, які долають обмежені можливості традиційних навчальних занять. У своїй педагогічній діяльності використовую вже перевірені та напрацьовані форми, методи роботи, але постійно наповнюю їх SMART-технологіями. Гарно володіючи інформаційними технологіями, я впроваджую онлайн майстер-класи, віртуальні екскурсії, 3D-моделювання інтер’єру оселі та інше. Намагаюсь кожен свій урок зробити засобом розвитку творчих здібностей учнів, їх талантів, інтересів, самовираження та самореалізації, постійного прагнення до пізнання й самовдосконалення. Технологія застосування інтерактивних методів навчання дає змогу створювати таке середовище, де процес набуття теоретичних та практичних знань та вмінь тісно пов’язаний з опануванням відповідних видів діяльності, а групові форми організації навчання використовуються як основний механізм розвитку дитини в системі національного виховання.

Мій урок не проходить без мультимедійного забезпечення, відеоряду, технологічних карток і власноруч виготовлених виробів. Аксесуари, шитий власноруч одяг вдягаю на уроки і власним прикладом доводжу учням, що «Handmade» - це модно, зручно і красиво!

Серед найбільш результативних методів виділяю групові (робота в парах, трійках, малих групах тощо) та фронтальні (мозаїка, велике коло тощо). Проходять із задоволенням уроки на свіжому повітрі, де ми можемо знайти моделі-аналоги об’єктів праці та цікаві поєднання біоніки з предметами побуту.

На моїх уроках трудового навчання здобувачі освіти також займаються волонтерською діяльністю. Виготовляючи вироби своїми руками, учні залюбки беруть участь у благодійних акціях і аукціонах на підтримку воїнів ООС та важкохворих дітей. За допомогою SMART-технологій діти оформлюють свої роботи у відео-портфоліо.

Систематично проводжу бінарні та інтегровані уроки, майстер-класи у режимі онлайн, організовую виставки, конкурси, народні свята, екскурсії до етнографічних музеїв, зустрічі з майстрами і тим самим підштовхую учнів до розвитку дослідницької діяльності. Є активним учасником онлайн-конференцій, вебінарів, дослідницьких конкурсів, відео-конкурсів.

Переконана, що завдяки засобами SMART-технологій, кожен учень може стати не просто старанним виконавцем, але й активним творцем свого вибору, досвіду, своїх уподобань.

Посилання на відеорезюме: 

https://youtu.be/cP9PhKpI6eg

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux