• A-
    A+

САВІЦЬКА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА

вчителька математики Вільненського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Соколівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області 

Педагогічний стаж: 18 років.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Освіта: Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2003 рік.

Самоосвіта: 

курси підвищення кваліфікації «Методична майстерня вчителя» (2021), курси «Розвиток професійних компетентностей вчителів математики. Піднапрям знання: знання фахових методик і технологій» (2020) на базі Комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»;

онлайн-курси «Дистанційне та змішане навчання дітей з особливими освітніми потребами» (Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021); «Цифрові навички для вчителів» (Міністерство цифрової трансформації України), «Академічна доброчесність» (EdEra), «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» (Prometeus, 2020); «Математика: Арифметика, рівняння та нерівності», «Права людини в освітньому просторі», «Домедична допомога»  (EdEra, 2019); «Додатки Google в професійній діяльності» (науково-методичний центр Білоцерківської міської ради,  2018);

семінар «Освітня робототехніка та основи управління і конструювання безпілотних літальних апаратів» (Льотна академія Національного авіаційного університету, 2019).

Педагогічна ідея

«Правильно навчає той, хто навчає цікаво»

(Альберт Ейнштейн).

Сьогодні, коли весь світ і Україна зокрема знаходяться в умовах пандемії, а школи переходять на дистанційне та змішане навчання, стало актуальним опанування й застосування у навчанні сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікативних технологій. Вважаю, що саме вони є новою суперсилою вчительства, за якими майбутнє всієї педагогічної галузі, адже ми сьогодні навчаємо дітей покоління Z, які ніколи не знали світу без миттєвого доступу до інформації або швидкого сервісу і не завжди вміють ефективно взаємодіяти.

Моя педагогічна ідея – це створення умов для налагодження взаємодії між вчителем та учнем під час дистанційного навчання – як в синхронному, так і асинхронному режимах проведення уроку.

Готуючись до дистанційного уроку, завжди уявляю себе в ролі учня і намагаюсь підібрати такі методи, прийоми та засоби навчання, які допоможуть зробити тему зрозумілою, цікавою і доступною незалежно від їхніх індивідуальних особливостей та рівня навчальних досягнень. На етапі планування аналізую зміст матеріалу, рівень складності, визначаю види діяльності учнів, підбираю диференційовані домашні завдання.

Для результативної дистанційної роботи зі здобувачами освіти обрала простий у використанні освітній сервіс Google Classroom, оскільки він дозволяє учням отримати доступ до навчальних матеріалів будь-якої миті, а вчителю – налагодити ефективний зворотний зв’язок, здійснити формувальне оцінювання та, як наслідок, скорегувати освітню траєкторію кожної дитини.

Синхронна робота в онлайні – невід’ємна частина дистанційного навчання, найкращим інструментом якої, на мою думку, є сервіс Google Meet, оскільки він пропонує захищені відеозустрічі, чудово інтегрується з Google Classroom та Google Calendar, а ще – дозволяє побачити реакцію на пояснення нового матеріалу кожної дитини, відчути її емоції, почути запитання й дати відповідь на нього, записати такий урок та запропонувати це відео учням для подальшої роботи, організувати продуктивну співпрацю всього класу з допомогою вбудованої дошки Google JamBoardу режимі реального часу та з будь-якого пристрою.

Викладання математики неможливе без візуалізації, яка дає можливість достатньо швидко і наочно представити здобувачам освіти теоретичний матеріал, акцентувати увагу на ключових моментах розв’язування задачі, сформувати алгоритм і навчити застосовувати його для розв’язування вправ, в тому числі й нестандартних. Для створення візуальних об’єктів до дистанційного уроку та налагодження взаємозв’язку з кожним учнем використовую сервіс Desmos, який допомагає учням експериментувати з геометричними фігурами, досліджувати графіки функцій. Перевагою цього сервісу є можливість відстеження на сайті в режимі вчителя роботи як діяльності всього класу, так і окремої дитини, а також керування навчанням – встановлення паузи у виконанні завдання, фотографування і надсилання графіків учням для роботи над помилками.

Умінню вирішувати практичні завдання через спільну діяльність онлайн та встановлювати взаємозв'язок математики з іншими предметами навчаю, використовуючи пояснювально-ілюстративний і дослідницький методи. У цьому мені допомагають такі інструменти, ресурси та технології:

спільні онлайн-дошки Jamboard та Idroo;

ментальні карти, які учні разом створюють за допомогою ресурсів Canva та Mindmeister;

хмари слів;

спільні презентації учнів, які вони розробляють з допомогою Google презентації та Canva for Education;

інтерактивні вправи Lerningapps;

відеоматеріали, створені учнями.

Гадаю, що стандартні формулювання домашнього завдання (на кшталт п.16 №120…) на платформі Classroom чи будь-якій іншій під час онлайн-навчання є недоречними, оскільки не виконують навчальної функції. Саме тому для домашнього завдання я готую інтерактивні робочі аркуші, створені за допомогою сервісу Wizer.me – зручного конструктора уроків, що містить у собі всі необхідні інструменти для самостійного навчання учнів та можливість контролю для вчителя.

Ефективність моєї ідеї підтверджується незгасаючим інтересом до математики під час дистанційного навчання і рівнем знань, здобутих онлайн, який діти демонструють після повернення за шкільні парти.

Посилання на відеорезюме: 

https://www.youtube.com/watch?v=hT7nevqjkhE&list=PLAG6S63IdU42-TiKW6lj1gTSTtFEw9A3F&index=5

Посилання на інтернет-ресурси, де учасник представлений:

https://sites.google.com/site/sajtvcitelasavickoieiv/home


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux