• A-
    A+

ОНИШКЕВИЧ ЛОРА ПЕТРІВНА


вчителька математики Червоноградського ліцею Червоноградської міської ради Львівської області

Педагогічний стаж: 28 років.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне звання: старший учитель.

Освіта: Львівський національний університет ім. Івана Франка, 2001 рік.

Самоосвіта: тематичні курси «Застосування інтерактивного програмно-технологічного навчального комплексу SMART Board»;

онлайн-курси «Освітні інструменти критичного мислення», «Організація інклюзивного навчання, робота з учнями з особливими освітніми потребами»;

зимова сесія «Web-STEM-школи 2021»;

IV вернісаж-практикум «Підприємливість і профорієнтація у функціонуванні сучасного закладу освіти». 

Педагогічна ідея

 «Розвиток критичного мислення на уроках математики»

«… cтаратись запалити вогник цікавості, 

пробудити інтерес до математики, адже, 

«математика цікава тоді, коли живить 

нашу винахідливість і здатність міркувати»

Я – вчитель математики. Математика – чітка, точна, логічна наука, яка постійно тримає «в тонусі» основний орган людини – мозок. Вона вчить логіки, критичного мислення, креативних підходів, того, що є основним інструментарієм у вирішенні життєвих ситуацій. Пройшла онлайн-курси «Освітні інструменти критичного мислення», оскільки працюю над методичною проблемою «Розвиток критичного мислення на уроках математики».

Від початку своєї професійної діяльності завжди старалась зробити викладання предмета цікавішим. Перегортала багато фахової літератури, шукаючи несподівані факти, перечитувала біографії математиків, (деякі моменти неочікувано вражали мене, а значить могли зацікавити учнів). Спочатку були ігрові елементи, математичні казки і творчі домашні завдання. Росла професійна майстерність, з’явились освітні інструменти критичного мислення, проблемні питання, індивідуальні та групові проекти. Я вчу дітей вчитись, а не просто «отримувати знання». Стараюсь на уроці бути коучем, дати дітям можливість відчути свої сили. Потрібно бачити той гордий вогник в їх очах, коли вони самостійно знайшли шлях до розв’язання складної задачі!

Апробовую інноваційні технології особистісно орієнтованого навчання, біоадекватні, інформаційно-комунікаційні, технології STEM та інтерактивного навчання. За останній рік опанувала технології дистанційного навчання, освітні платформи Classrom i HUMAN, проводила дистанційні уроки в Zoom. У своїй роботі використовую матеріали різних інтернет-ресурсів, зокрема «learningApps», «Kahoot», «На урок», «Мій Клас», «Методичний портал», «Всеосвіта», «Geogebra». Власні методичні розробки публікую на платформах «Методичний портал» і «На урок».

Важливим для мене є створення дружньої атмосфери на уроці, намагаюся створити таке освітнє середовище, яке комфортне, розвивальне та мотивуюче. Працюю за принципом «рівний-рівному». Адже кожна дитина біля дошки старається, хвилюється й інколи помиляється. На моїх уроках ніколи не сміються над тим, хто помилився. Помиляються всі, помилитись не страшно, значно гірше не працювати і не використати свої можливості у житті.

Значну увагу я завжди приділяю завданням прикладного змісту. Тим, які стосуються не лише математики. Сьогодні їх ще можна назвати інтегрованими завданнями. Такі завдання допомагають цілісному сприйняттю світу, готують дітей до реального життя поза школою, хоча їх розв’язання потребує значно більше часу, якого так не вистачає на уроках. Допомагає мені в цьому мультимедійне обладнання: інтерактивна дошка, проектор і комп’ютер. Тепер уроки цікавіші, насичені інформацією, яка візуалізована, тому значно краще сприймається і запам’ятовується. Особливо подобаються учням інтерактивні та графічні завдання.

Мотивую учнів до участі в очних та інтернет-олімпіадах. Чотири роки мої учні беруть участь у Всеукраїнській олімпіаді «На урок» і стають переможцями, скажімо, у 2019 р.12 учнів отримали грамоти переможців різних рівнів. У 2019-2020 н.р. мій учень взяв участь у Всеукраїнському конкурсі-захисті учнівських науково-дослідницьких робіт та посів у І етапі ІІ місце, у ІІ – ІІІ. У 2020-2021 н.р. учениця 10 класу посіла І місце у І етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук. Зараз готується до ІІ етапу. Десятки дітей пишуть пошуково-дослідницькі роботи з математики на рівні закладу, таким чином поглиблюючи свою математичну компетентність.

Незмінним фактором для професійного зростання є викладання у профільних класах та у класах з поглибленим вивченням математики. Розумні, здібні і вмотивовані діти, яких бачиш 8-9 годин на тиждень, з якими маєш практично дружні стосунки, спонукають до постійного пошуку і саморозвитку. Проте коли після оголошення результатів ЗНО випускники пишуть тобі радісні повідомлення о першій годині ночі зі словами вдячності (результати відкриваються після 12.00), відчуваєш радість і неймовірне задоволення. Значить я на своєму місці. Вчити – це моє покликання, а не лише професія. І цьогоріч дев’яте місце у рейтингу шкіл області, а також 138 місце у рейтингу шкіл України за результатами ЗНО з математики – найкраще тому підтвердження.

Щоранку я з радістю йду на роботу, де мене чекають допитливі, кмітливі, інколи не зовсім слухняні діти, спілкування з якими спонукає до постійного саморозвитку. Я ділюсь з ними своїми знаннями, а вони стають розумнішими,  досвідченішими, ближчими до своєї мети.

Я щаслива тим, що улюблена робота приносить користь і розвиває потенціал тих, від кого залежить моє і Ваше майбутнє.

Посилання на відеорезюме: 

https://youtu.be/-kSEWii9urU

 

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux