• A-
    A+

ХМЕЛЬОВА ОЛЬГА ІВАНІВНА

вчителька математики Богуславського академічного ліцею № 1 Богуславської міської ради  Київської області

Педагогічний стаж: 24 років.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Освіта: Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова, 2002 рік.

Самоосвіта: обласний майстер-клас для вчителів математики (2020);

курси вчителів математики науково-педагогічного проєкту «Інтелект України» (2020);

курси підвищення кваліфікації вчителів математики (2018).

Педагогічна ідея

«Формування ключових компетентностей при вивченні математики»

Професія вчителя – одна з найважливіших, важких, цікавих і творчих. І це саме те, що приносить мені радість і відчуття повноти життя. Я відчуваю себе на своєму місці, я навіть не уявляю себе в якійсь іншій ролі!

Тепер задумуюся над тим, що підштовхнуло мене до цього життєвого вибору. З упевненістю можу сказати, що велику роль у цьому відіграли вчителі моєї рідної школи. Вони все своє життя присвятили освіті, творчо працювали з дітьми і своїм прикладом зманювали мене на цю ж стежку. І справді, мене навчали педагоги, яких поважали і цінували, які зуміли виховати багатьох гарних людей, які навчали жити і бачити красу життя…

А потім було навчання в педінституті. Тоді я вже відчувала своє покликання до обраного фаху. Чи ми обираємо професію, чи, як іноді здається, вона обирає нас, – невідомо. Але якщо людина працює за покликанням, це стає зрозуміло, в першу чергу, їй самій.

Все стало зрозумілим з тих пір, коли я прийшла працювати після вузу в школу вчителем математики. На роботу я йшла з радістю, а на уроці почувалася, як риба у воді, раділа успіхам учнів більше, ніж своїм. Скажіть, хіба це не за покликанням прийшов працювати вчитель!? Я з упевненістю можу сказати: моя мрія мене не зрадила.

У своїй педагогічній діяльності стараюсь зробити процес вивчення математики цікавим, доступним, практично спрямованим. Акцент роблю на забезпеченні співпраці учня й учителя як суб’єктів навчального процесу, на основі  інтерактивних та проблемних методів навчання, які сприяють кращому та глибшому розумінню матеріалу уроку. Широко застосовую основні інформаційні системи, які допомагають систематизувати й узагальнити зміст значної частини текстового матеріалу, розвивати теоретичне мислення, виявляти причинно-наслідкові зв’язки. Використовую як колективну, так й індивідуальну, групову форми роботи.

Постійно прагну підвищити пізнавальний інтерес учнів до вивчення математики, допитливість та цікавість школярів. Задля цього насичую уроки матеріалом, що потребує активного мислення, велику увагу приділяю виробленню в учнів навичок розв’язання задач, роботі з підручником, що посилює практичну спрямованість уроків математики, вчить самостійно набувати, засвоювати і застосовувати математичні знання.

З метою патріотичного виховання, здійснюю первинне знайомство з вітчизняними науковцями, стараюсь зацікавити випускників працювати на теренах рідної країни та розбудовувати її економіку.

Мої досягнення – це досягнення й успіхи моїх учнів: перемоги в районних і обласних олімпіадах з математики, призові місця в написанні науково-дослідницьких робіт МАН, математичних конференціях, турнірах, успішне складання ЗНО.

Пишаюся тим, що, навчаючи дітей, мені не соромно дивитися їм в очі через декілька років. Напередодні Дня вчителя пролунав вислів: «Лише Учитель може повернути віру в те, що в України є майбутнє…»

На мою думку, освіта в Україні не підніметься на новий рівень, доки відповідальність за неї нестиме тільки школа. Необхідно переконати суспільство в тому, що якісна освіта – стратегічний пріоритет розвитку держави.

На сьогоднішній день прагну самовдосконалення, нових знань, вивчення англійської мови, а ще навчитися вивільняти більше часу для власного загальнокультурного розвитку і часу для сім’ї.

Мої інтереси і захоплення різнобічні: від вишивки картин до політики.

Від конкурсу очікую позитивних вражень, зустрічі з цікавими людьми та їхніми ідеями, у яких я навчусь чогось нового.

Посилання на відеорезюме: 

https://www.youtube.com/watch?v=i-z0EBq7WEA

 

 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux