• A-
    A+

ДЯКІНА ІННА ПЕТРІВНА


вчитель англійської мови та зарубіжної літератури Кам'янець-Подільської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 6 Кам’янець-Подільської міської ради Хмельницької області

Педагогічний стаж: 15 років.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії. 

Освіта: Кам’янець-Подільський державний університет імені І. Огієнка (2004 р.).

Самоосвіта: курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників для вчителів англійської мови, зарубіжної літератури, мистецтва (2018 р.);

курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників для вчителів інклюзивних класів (2019 р.);

онлайн-курси: «Вчимося жити разом», «Робота вчителя з дітьми з особливими потребам», «Актуальні питання початкової освіти», «Особливості викладання іноземної мови у Новій українській школі», «Участь батьків у організації інклюзивного навчання»;

дистанційний тренінг «Типи аналізу художнього тексту, адаптовані до шкільної практики».

Педагогічне кредо:

«Не забороняти, а направляти;

Не керувати, а співкерувати;

Не примушувати, а переконувати;

Не командувати, а організовувати».

Педагогічна ідея

Метою сучасного навчання є формування особистості з гнучким розумом, з швидкою реакцією на все нове, з повноцінними, розвинутими потребами подальшого пізнання та самостійної дії, з добрими орієнтувальними навичками й творчими здібностями. Учитель сьогодні – це той, хто допомагає знайти власну правду, допомагає розвивати самосвідомість, рефлексію. Головне – це побудова взаємодії вчителя і учня, спільної діяльності зі створення й реалізації програми освіти школяра. Мені близькі саме ці ідеї, вони покладені в основі тьюторської педагогіки.

Тьюторство – така педагогічна технологія, що дозволяє мені працювати з інтересами кожного учня, допомагати їм освоювати способи знаходження нових знань, відповідати на конкретні запити. Здійснення технології тьюторського навчання в корені міняє роль вчителя в освітньому процесі.

Вчитель – це:

  • ентузіаст (підвищує мотивацію учнів, підтримуючи, заохочуючи і направляючи їх у бік досягнення мети);
  • спеціаліст (володіє знаннями та вміннями в кількох сферах);
  • консультант (організатор доступу до ресурсів);
  • експерт (дає чіткий аналіз результатів виконаного проєкту);
  • партнер (співпрацює з учнем).

Моя педагогічна мета – розвиток внутрішніх сил і здібностей учня і подолання перешкод на шляху до мети. В такій ситуації вчитель – це помічник, а учень – співавтор, активний учасник навчального процесу. Мотив вчителя - відкритість, співпраця, підтримка особистої ініціативи учня. Мотив учня - творення особистого досвіду, пізнання, співробітництво.

Сповідуючи компетентнісний підхід до освіти, я приділяю велику увагу формуванню та розвитку надпредметних компетенцій:

  • дослідницьких (проєкти, досліди, експерименти);
  • мовних (аргументувати свою позицію, точку зору);
  • розумових (виділяти головне, робити висновки);
  • ціннісно-смислових (ставити цілі, відповідати за свої рішення);
  • загальнокультурних (стежити за своїм здоров'ям, слухати і чути, проявляти толерантність, пізнавати себе та інших.              

Для реалізації поставленої мети я використовую інтерактивну та пошукову діяльність учнів практично на всіх етапах роботи з літературним твором. У своїй роботі обираю модель уроку, яка включає три компоненти і дозволяє вчителю виконувати роль тьютора: активізація (очікування, окреслення мети), усвідомлення (змістово-пошукова діяльність), рефлексія (системно-узагальнююча діяльність).

Результатом роботи є створення учнями міні-проєктів, головна мета яких – розвиток креативних здібностей, самостійне вирішення проблемних питань. Це можуть бути збірки сенканів, листи до героїв, щоденники, репортажі, інтерв‘ю, створення малюнків, «життєвих позицій» героїв, твори-характеристики, пошук афоризмів, лепбуки.

Результатом роботи є створення учнями міні-проєктів, головна мета яких – розвиток креативних здібностей, самостійне вирішення проблемних питань. Це можуть бути збірки сенканів, листи до героїв, щоденники, репортажі, інтерв‘ю, створення малюнків, «життєвих позицій» героїв, твори-характеристики, пошук афоризмів, лепбуки.

Для старших підлітків є характерним фокусування уваги учня на проблемних питаннях і шляхах вирішень. Тому зростає значущість пошукової діяльності. Завдання вчителя – консультувати учня при виконанні завдання, при цьому він самостійно знаходить вирішення проблеми. Вважаю доцільним метод компаративного аналізу.

Місія сучасного вчителя і школи – навчити дітей бути гнучкими у змінах, легко адаптуватися і вміти навчатися впродовж усього життя. Щоб це вдалося, самому треба бути зразком. Вчитель має постійно навчатися, щоб відповідати часу і вимогам суспільства.

Посилання на відеорезюме:

https://drive.google.com/file/d/1DijRIl6x9RYYdRNCF6N2iTJSGLYv9iCT/view?usp=sharing


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux