• A-
    A+

ЖУКОВСЬКА ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА

вчитель початкових класів Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Первомайської міської ради Миколаївської області

Педагогічний стаж: 8 років.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст другої категорії.

Освіта: КВНЗ «Новобузький педагогічний коледж», 2012 рік;

Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2016 рік.

Самоосвіта: курси підвищення кваліфікації на базі Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти за модулями «Інформатика» (2019), «Викладання фізичної культури в НУШ» (2019), «Інноваційні технології в НУШ» (2019);

онлайн-курс для вчителів початкової школи на платформі ЕдЕра (2018);

онлайн-курс «Вчимося жити разом» (2017).

Педагогічне кредо: «У кожній дитині є сонце. Тільки дайте йому світити» (Сократ).

Педагогічна ідея

У Державному стандарті початкової загальної освіти 2018 року зазначено, що основною метою початкової школи є всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь…

Переконана, реалізувати зазначене завдання можна лише за умови наявності в учнів належної внутрішньої мотивації до навчання, розвинутого пізнавального інтересу. Саме тому провідною ідеєю своєї діяльності обрала питання: «Розвиток пізнавальної активності учнів шляхом інтерактивних методів навчання». 

Посилаючись на думку науковців Кларіна М.В., Пироженко Л.В., Пометун О.І., усвідомлюю, що інтерактивне навчання, побудоване на принципах активності, експерименту, рівності поглядів, зворотного зв’язку, довіри, забезпечує активну пізнавальну діяльність здобувачів освіти, сприяє формуванню комунікативної компетентності, навичок командної взаємодії, розвитку внутрішньої мотивації, розкриттю творчого потенціалу. Тому в освітній діяльності активно використовую такі інтерактивні методи навчання, як: «Мозковий штурм», «Мікрофон», «Удвох», «Броунівський рух», «Загальний проєкт», «Шість капелюшків», методи ситуативного моделювання (рольові ігри, інсценізація), опрацювання дискусійних питань (метод «Прес», «Займи позицію»). Це дає можливість долучити кожну дитину до активного спілкування, обговорення й вирішення проблемних питань, висловлювання своїх аргументів чи заперечень. У такий спосіб учні відчувають радість від подолання труднощів. Адже результати навчання досягаються спільними зусиллями: і вчитель, і учні беруть на себе відповідальність за досягнення поставлених на початку уроку задач. 

Задля забезпечення компетентнісної спрямованості освітнього процесу широко використовую моделювання життєвих ситуацій, проведення рольових ігор. Таким чином залучаю дітей до спільного вирішення проблем на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. Здобувачі освіти вчаться моделювати різні соціальні ситуації, формувати власну думку, доводити власну точку зору, аргументувати й дискутувати, поважати альтернативну думку й прагнути до діалогу, будувати конструктивні відносини в групі, визначати своє місце в ній, уникати конфліктів, шукати компроміси, знаходити спільне розв’язання проблем, здійснювати проєктну діяльність.

Педагогіка партнерства – провідний принцип НУШ, тож першими помічниками в організації освітнього процесу на основі компетентнісного підходу є батьки учнів. Спільна робота над реалізацією проєктів, колективне вирішення завдань класу сприяють згуртуванню учнівської та батьківської спільноти, підвищенню інтересу до навчальної діяльності. 

За результатами моніторингу рівнів сформованості в здобувачів освіти ключових компетентностей, проведеного на основі педагогічних спостережень, індивідуальних бесід, результатів виконання компетентнісних завдань, встановлено, що переважна більшість моїх учнів вміють учитися, конструктивно взаємодіяти, приймати спільні рішення, досягати запланованих результатів, ставити перед собою нові навчальні та життєві цілі.

Посилання на відеорезюме:

https://drive.google.com/open?id=1YijD42WkWM8QSihS11N9rcnURuLmdBH5

Посилання на Інтернет-ресурси, де представлений конкурсант:

https://naurok.com.ua/profile/63793

https://vseosvita.ua/user/id16897

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux