ЯКИМЕЦЬ ЛІЛІЯ ЛЕОНІДІВНА
вчитель початкових класів Житомирської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 5
Педагогічний стаж: 19 років.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії.
Освіта: Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2010 рік.
Самоосвіта: курси підвищення кваліфікації вчителів початкових класів при КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради (2017);
онлайн-курси «Вчимося жити разом» (2018), для вчителів початкової школи» на платформі EdEra (2018), «Критичне мислення для освітян» (2018), «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами» (2019);
навчально-методичні онлайн-вебінари освітнього проєкту «На крилах успіху» (2018);
тренінги «Підготовка вчителів Нової української школи» (2018), «Компетентності сучасного учителя. Технології креативності – стимул для творчості» (2018), «Методика розвитку критичного мислення учнів початкової школи» (2018).
Педагогічне кредо: «Ніколи не навчай дитину так, як вчили тебе, бо вона народилася в інший час…».
Педагогічна ідея
Як тільки дитина переступає поріг початкової школи, вчитель має допомогти не розгубити закладені природою задатки і здібності, а допомогти виявити власні таланти, дати змогу проявити себе і відчути свою значущість, запалити вогник допитливості і цікавості – ось моє покликання.
У кожного вчителя є свої улюблені методи, прийоми, технології для побудови взаємин з учнями. Я обрала SТЕМ-освіту!!! І вважаю, що починати її застосовувати потрібно з початкових класів. А родзинка STEM-освіти у тому, що вона підтримує інтерес до навчання і пошуку знань на засадах інтеграції. Одним із засобів реалізації такої інтеграції є організація дослідницької діяльності. Тому, на таких уроках освітній процес захоплює моїх учнів можливістю зробити власне відкриття. А допомагають їм в цьому лабораторні прилади та інформаційно-комунікаційні технології.
Однією з технологій SТЕМ-освіти є використання конструктора LEGO. На мою думку, це потужний дидактичний інструмент для організації проєктної діяльності.
Переконана, майбутнє – за технологіями, а майбутнє технологій – за вчителями нової формації. Тільки творець може виховати творця.
Життя безупинно змінюється, і для того, щоб бути сучасним учителем, я намагаюся самовдосконалюватися, бути в постійному творчому пошуку, знаходити нові ідеї, методи, прийоми, які найбільше підходять саме моїм учням. Але головним залишається любов і повага до дитини.
Посилання на відеорезюме: