СІВОВА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА
вчитель початкових класів Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 24 Мелітопольської міської ради Запорізької області
Педагогічний стаж: 11 років.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії.
Освіта: Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, 2009 рік.
Самоосвіта: тренінги міжрегіональної співпраці педагогів Запорізької та Черкаської областей за підтримки Національного фонду підтримки демократії (NED) та спілки Української молоді в Україні в рамках проєкту «Об’єднаємось заради миру» (2017), «Інтерактивні засоби навчання» (2017), «Вірність і відданість загальнолюдським цінностям як основа національно-патріотичного виховання» (2018), «Нова Українська початкова школа: управлінський аспект» (2018), «Інформаційно-комунікаційне освітнє середовище початкової школи» (2019), «Мистецтво в освітньому просторі Нової української школи» (2019);
навчання за програмою професійного розвитку вчителів «Методика розвитку критичного мислення учнів у викладанні різних предметів» (2017);
дистанційний навчальний курс «Блоггинг: от А до Я» (2017);
участь у навчальному семінарі «Як навчити дітей учитися: компетентності, діяльність, співробітництво, діалог. Введення в систему розвивального навчання Ельконіна-Давидова» (2017), майстер-класі міжнародного експерта з тьюторства, президента Тьюторської асоціації України Вєтрова Сергія Володимировича «Сучасний учитель в умовах переходу від класно-урочної системи до системи відкритої освіти» (2017), ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи», обласному науково-практичному семінарі «Організація системи інклюзивного навчання та супроводу дітей з особливостями психофізичного розвитку: зарубіжний досвід» (2017), науково-практичному семінарі «Корекційна спрямованість дошкільної та початкової освіти: від теорії до практики» (2017), ІІІ Львівському фестивалі Гуманної Педагогіки «Як любити дітей» (2017), науково-практичному семінарі «Побудова інклюзивного простору у системі освіти: теорія та практика» (2017), обласному науково-практичному семінарі «Ефективні методи формування професійної компетентності педагога» (2017), ІІІ науково-практичному семінарі «Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами» (2018), авторських майстер-класах С.О. Скворцової «Нова українська школа: реалізація ідей у навчання математики» (2018), «Методика роботи з математичними матеріалами в 1-2 класі за НМК С. Скворцової та О. Онопрієнко», «Особливості навчання математики у 3-х класах, що пілотують новий Державний стандарт початкової освіти» (2019), тьюторінгу «Доступна освіта: реалії та перспектива» (2018);
онлайн-курс для вчителів початкової школи» на платформі EdEra (2018).
Педагогічне кредо: «Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він – справжній учитель».
Педагогічна ідея
Сьогодення ставить нові завдання, які повинні пропустити через себе маленькі здобувачі освіти. Тому пріоритетним напрямом моєї роботи вважаю формування всебічно розвиненої особистості, здатної до ризику та інновацій, відповідального громадянина та патріота. Фундаментом для цього є взаємодія дітей і дорослих – гра, спільна праця, пізнання, спілкування. Поступово діти разом зі мною визначають мету, відкривають нові знання, засвоюють навчальні дії, експериментують, несуть відповідальність за свою роботу. Тож я відразу уникаю авторитарного впливу на особистість дитини, встановлюю й підтримую добрі стосунки, довіру у спільній діяльності. Для цього в нашому класі організовані навчальні центри, які дають змогу дітям вільно переміщуватись, спонукають їх робити вибір та активно вчитися. Заохочую до гри, експериментів, досліджень. Велику увагу приділяю розвитку в дітей уміння чітко сформулювати та обґрунтувати свою думку, бо кожна дитина – це особистість. Використовую навчальні матеріали (словники, енциклопедії,он-лайн сервіси та додатки), що спонукають самостійно шукати інформацію; надаю можливість учням відчути себе в ролі вчителя (наприклад, зробити оголошення); також упроваджую метод самоврядування. Залучаю дітей до розроблення чітких і зрозумілих правил поведінки та правил класу, виявляю повагу до думки кожної дитини, визнаю за дітьми право вибору, створюю можливості для прийняття спільних рішень, даю змогу дітям на практиці прийняти компромісні рішення і досягти згоди; власним прикладом демонструю поведінку під час спільної роботи, створюю ситуації, у яких мої підопічні співпрацюють один з одним, виконують роботу по черзі та допомагають один одному для досягнення позитивних результатів.
Із задоволенням на уроках використовую smart-технології, проєктні технології, елементи критичного мислення, брейн-стормінг, веббінг, сторітелінг, кроссенс.
Найціннішим результатом у своїй роботі вважаю вмотивовану на успішне навчання дитину, яка вміє вчитися, знаходити корисну інформацію в різних джерелах, відповідально ставитися до себе та інших людей.
Посилання на відеорезюме:
https://www.youtube.com/watch?v=UeqCC4e0R6k
Посилання на інтернет-ресурси, де представлений конкурсант:
https://vseosvita.ua/user/id82681
http://metodportal.net/node/12471
http://metodportal.net/node/28536
https://super.urok-ua.com/konspekt-uroku-z-ukrayinskoyi-movi-budova-slova-spilnokorenevi-slova-forma-slova/