• A-
    A+

ЩЕРБАКОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ

вчитель початкових класів товариства з обмеженою відповідальністю «Ліко-школа» м.Києва

Педагогічний стаж: 14 років.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії. 

Освіта: Донецький педагогічний коледж, 2004 рік;

Донецький національний університет, 2008 рік.

Самоосвіта: онлайн-курс для вчителів початкової школи» на платформі EdEra (2018);

Microsoft Innovative Educator Expert (2018-2019);

сертифікація вчителів Classtime (2018);

курси підвищення кваліфікації за освітньою технологією «Росток» (2019).

Педагогічне кредо: «Не навчайте дітей так, як навчали вас, – вони народились в інші часи».

Педагогічна ідея

Глибоко переконаний, що найголовніша риса у вчителя – це любов до дітей, вміння бачити та підтримувати у кожному особистість. Навчаються у того, кого люблять.

Не менш важлива риса – здатність відійти від авторитарного формату і вміти бути демократичним педагогом. Я завжди повинен мати ресурс вислухати кожного, почути та зрозуміти кожну думку.

Пошуки найактуальніших форм навчання дозволили мені сформулювати мою педагогічну формулу: 3+3+3.

Її ідея полягає в поєднанні трьох пристрастей дитини: жага до розвитку, жага до дорослішання, жага до свободи; трьох ключових сил людини: сили розуму, сили серця, сили волі, що ґрунтуються на важливіших людських цінностях: вірі, надії, любові.

Саме любов до дітей, вміння бачити та підтримувати у кожному особистість, віра у високе призначення кожного мого учня і сформували мене як вчителя.

Мій урок – урок демократичний, на ньому немає місця тиску і примусу. Мій урок – урок не для учнів, а разом з ними. Тому і надаю переваги активним формам навчання: дослідженню, проєктам, пошуку відповідей на проблемні питання.

Мої учні вчаться критично мислити, брати на себе відповідальність за результати своєї діяльності, обирати способи навчання і взаємодії, вчаться розуміти себе та інших. Так і створюється атмосфера співтворчості вчителя і учнів, де кожна дитина здатна розкрити свій потенціал і бути успішною тут і зараз.

Кожен мій урок служить формуванню цілісної картини світу через інтеграцію навчальних дисциплін і розв’язування конкретних життєвих задач.

Бути цікавим для своїх учнів мені дозволяє поєднання найсучасніших педагогічних технологій та новітніх інформаційних інструментів.

Мій урок – сучасний та технологічний. На сьогодні я маю досвід ефективного використання інформаційних технологій у початковій школі. Зараз інформаційні технології  проникли в усі сфери життя, у тому числі в освіту. Але це не означає, що впроваджуємо ІТ заради ІТ. На мою думку, це має бути інструмент, який повинен полегшити роботу вчителя та зацікавивши учнів отримати максимальну продуктивність у їх навчанні.

Для мене IT – це потужне знаряддя розвитку головного – інтелекту молодших школярів. Використання ІТ дозволяє мені розробляти різні форми засвоєння, закріплення та перевірки знань учнів. Передусім – це онлайн-ресурси для оцінювання та стимуляції активності молодших школярів через захопливі завдання, колаборативну роботу в класі, домашню роботу онлайн. Як сучасний український вчитель я люблю навчання, інакше яке моральне право вимагати вчитися у учнів має вчитель, який сам не навчається?

Як вчитель я мотивую учнів до розвитку, до знання предмета, до пізнання світу. Це можна зробити лише тоді, коли я сам вмотивований, не втратив ентузіазм до праці, коли я сам відповідальний і відкритий до світу. Без особистої праці та розвитку вчителя не буде результату у учнів.

Моє завдання допомогти дітям зрозуміти себе, навчитися максимально ефективно використовувати свій час і ресурси для отримання знань, адаптуватися до сучасного, мінливого світу, стати для них надійним помічником та орієнтиром у пізнавальних активностях. 

Посилання на відеорезюме:

https://youtu.be/Y_meNyjXnSo

Посилання на інтернет-ресурси, де представлений конкурсант:

http://e-education.cf

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux