ГЕРАСИМЕНКО ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА
вчитель початкових класів Прилуцької гімназії № 5 імені Віктора Андрійовича Затолокіна Прилуцької міської ради Чернігівської області
Педагогічний стаж: 17 років.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії.
Освіта: Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, 2000 рік.
Самоосвіта: курси підвищення кваліфікації на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського (2019);
онлайн-курс для вчителів початкової школи на платформі EdEra (2018);
вебінари: «STEM-освіта – світовий освітній тренд», «Ранкові години спілкування» для вчителів початкових класів у межах Всеукраїнського Інтернет-марафону «Початкова школа», «Легка і результативна англійська для молодших школярів» (2019);
тренінгові заняття з підвищення кваліфікації вчителів початкових класів, які працюватимуть за новим Державним стандартом (2018);
участь у Всеукраїнському Інтернет-марафоні «Інноваційні технології та методики освіти», у роботі проєкту для вчителів «Всеосвіта».
Педагогічне кредо: «Перетворити процес навчання на цікаву подорож країною знань. Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути».
Педагогічна ідея
Моє життєве кредо: «Любити життя, і цінувати кожну його хвилину, нести радість, у книгах – шукати істину, у людях – мудрість».
Переступаючи поріг школи, я усвідомлюю, що приходжу до учнів, щоб розпізнати у кожному з них особистість, здатну розвиватись і прогресувати. Мій обов’язок прийняти кожного учня таким, яким він є, а не яким я хотіла би його бачити, допомогти кожній дитині досягти максимуму її потенційних можливостей. Мій обов’язок – сприяти розвитку того доброго, що є мінімальним капіталом кожної без винятку людини. Допомогти кожному учневі розкрити свої здібності, талант, сформувати активну життєву позицію на благо своєї Батьківщини.
Я свідомо прийняла рішення бути вчителем. І я свідомо хочу бути вчителем, який любить, але мудрий у своїй любові; який спонукає вихованців вивчати те, що їм слід вивчати; який підбадьорює дитину в момент помилки; який підтримує лад і порядок у дитячому колективі, сприяючи кожній дитині йти власним шляхом саморозвитку.
Сучасна людина, щоб почувати себе у світі комфортно, повинна вчитися постійно; навчання для неї повинно стати природною й цікавою справою. Загальноосвітня школа повинна формувати здібності в учня діяти й бути успішним у ситуаціях відкритого сучасного суспільства, що динамічно розвивається, формувати цілісну систему універсальних знань, умінь, навичок, а також особистої відповідальності учнів, формувати ключові компетентності, що визначають сучасну якість освіти.
У роботі з молодшими школярами велику увагу приділяю розвитку пізнавальної активності та самостійності учнів. Необхідність підтримувати стабільну мотивацію навчання школярів змушує мене шукати найсучасніші засоби й методи навчання. Одним із таких засобів є застосування в освітньому процесі інноваційних технологій, нових форм та методів, стратегій навчання. Наприклад:
- Ранкові зустрічі;
- Ромашка Блума;
- Асоціативний кущ;
- Інтелект- карти;
- Метод 6 капелюхів;
- Стіна слів;
- Заняття з цеглинками LEGO;
- Організаційні системи «Щоденні 5» та «Щоденні 3»;
- Створення лепбуків;
- Створення портфоліо учня;
- Щоденник вражень.
Ці нові форми організації освітнього процесу урізноманітнюють його, зацікавлюють учнів, сприяють створенню позитивного навчального середовища, сприяють кращому засвоєнню навчального матеріалу, викликають бажання вчитися.
Найкращим подарунком для мене, як учителя, були слова батьків моїх учнів, яких я зустріла під час канікул: « Олеся Анатоліївна, наші діти хочуть в школу!». Роблю висновок, що система НУШ працює, і я на своєму місці!
Посилання на відеорезюме: https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=3UcMX7skIJA
Посилання на Інтернет-ресурси, де представлений конкурсант: