• A-
    A+

ГАНЖА ІННА ВОЛОДИМИРІВНА

вчитель початкових класів комунального закладу «Бобрицьке навчально-виховне об’єднання «Заклад загальної середньої освіти – заклад дошкільної освіти» Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області 

Педагогічний стаж: 15 років.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Освіта: Путивльське педагогічне училище імені С. В. Руднєва Сумської області, 1998 рік;

Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, 2002 рік;

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2003 рік.

Самоосвіта: дистанційні курси підвищення фахової кваліфікації вчителів початкових класів в КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» (2019);

онлайн-курс для вчителів початкової школи від студії онлайн-освіти EdEra (2018);

тренінг із використання технології лего «Шість цеглинок» (2018);

міжнародні інтернет-марафони, вебінари від Видавничої групи «Основа», видавництва «Ранок» (2016-2019 рр.);

творча лабораторія для вчителів початкових класів Великодимерської ОТГ «Використання інноваційних технологій у школі І ступеню», майстер-клас «Методичний веб-квест «Інтернет-ресурси для впровадження інноваційних технологій навчання у початковій школі» (2018);

онлайн-курс «Бери і роби» від студії онлайн-освіти EdEra (2020), WEB-STEM школа-2020 від проєкту «Якість освіти» (2020);

участь у ІV Всеукраїнському інтернет-конкурсі «Учитель року – 2019» за версією науково-популярного природничого журналу «Колосок» у номінації «Початкова школа», конкурсі «Розповідь про добрі справи» від науково-методичного журналу «Початкова школа» (2019), Всеукраїнському конкурсі на кращий план-конспект уроку природничих дисциплін з елементами медіаграмотності від Академії української преси (2019), Всеукраїнському освітньому онлайн-марафоні з підвищення кваліфікації на тему: «Мотиваційний pro-виклик для вчителів: розвиток професійно-педагогічної компетентності» від проєкту «Всеосвіта» (2019).

Педагогічне кредо: «Посієш вчинок – пожнеш звичку, посієш звичку – пожнеш характер, посієш характер – пожнеш долю». 

Педагогічна ідея

Почалося все з того, що професію собі я вибрала за покликом серця. Мені хотілося працювати з дітьми – і я вступила до педагогічного училища. Вже навчаючись там у прекрасних талановитих педагогів, готуючись до перших у житті занять, з тремтінням ідучи на перші уроки, зрозуміла, що не помилилась.  А ще зрозуміла, що теперішні діти сприймуть лише нове, сучасне. Тому тему педагогічної ідеї вибрала – «Використання інноваційних технологій на уроках у школі І ступеня». 

Досвід і аналіз роботи підказують, що спосіб спілкування з дітьми, методи і прийоми навчальної діяльності необхідно постійно переглядати з точки зору їхньої ефективності, результативності і корисності під час роботи саме у цьому класі. Тому вважаю цінним та необхідним вести власні записи про кожну дитину, які відображають її труднощі і поступ у навчанні, подолання помилок, динаміку розвитку стосунків у класі.

Партнерські стосунки, дружнє і довірливе спілкування, проте з чіткими особистісними межами, бажання розмовляти з дітьми на різні теми, гумор, доброзичливість допомагають підтримувати позитивний настрій і мотивують їх до навчання. Справедливість у розв’язанні щоденних питань, підтримка тісного зв’язку з батьками – запорука здорового мікроклімату в колективі.

Традиційна методична наука дала нам безліч методів і прийомів навчання, ефективність яких перевірена багатьма поколіннями успішних випускників. Нині багато з них отримали нове народження в інноваційних технологіях навчання. Тому вважаю, що гармонійне поєднання традиційної методики із продуманим упровадженням інноваційних технологій навчання дає найкращий результат.

Сучасні педагогічні технології вражають різноманітністю і креативом: інтерактивні види діяльності, вправи, що формують критичне мислення, проєктна діяльність, здоров’язбережні, інформаційні технології, проблемне навчання, технологія формування творчої особистості, театральна педагогіка, технологія навчання як дослідження, технологія гуманізації педагогічної діяльності, трансформація педагогічних ідей В.О.Сухомлинського в практику роботи закладів освіти, теорія ігрових технологій. Вивчаю, апробую, відфільтровую те, що не підходить, не працює з моїми дітьми.

Використання здоров’язбережних технологій – надзавдання, яке виконую під час навчання моїх учнів. З метою підтримки фізичного і психічного здоров’я, робочої атмосфери і мотивації використовую психогімнастику, денс-хвилинки, вправи-енергетизатори, руханки, що співзвучні з темою уроку, фізкультхвилинки і фізкультпаузи, зорову і пальчикову гімнастику, елементи уроків на свіжому повітрі, нейробіку. Досить ефективними є гумористичні хвилинки, які допомагають розкрити навіть сором’язливих інтровертів, мінітеатралізації, виступи перед класом, обмін думками, побажання у колі.

Багатьом дітям імпонує візуалізація матеріалу, що вивчається, тому використовую прийоми розвитку продуктивного мислення: інтелект-карти, елементи ейдетики. Усіх без винятку захоплюють креативні прийоми:  кубування, rронування, сторітеллінг, кубики Рорі (Rory’s story cubes).

Серед інтерактивних технологій навчання ми з учнями вподобали квест. Це інтеграційна технологія гейміфікованого навчання, оскільки при підготовці квест-дня я інтегрую предмети. Квест-дні активізують і мотивують учнів, розширюють можливості для комунікації, поле для розвитку навичок працювати у групах.

Інтерактивні вправи – це те, що сприймається сучасними дітьми якнайкраще. Володію навичками створення інтерактивних вправ на порталі LearningApps, найпростіших коміксів і впроваджую їх у практику роботи з дітьми. Для самостійної роботи пропоную своїм вихованцям онлайн-сервіс для вивчення математики vchy.com.ua, інтерактивні вправи якого створені з урахуванням шкільної програми, відображають рівень досягнень дитини, і спрямовують до вивчення наступних тем лише при успішному засвоєнні попередніх. З 2018 року з появою сайтів vseosvita.ua та naurok.com.ua мої учні є активними учасниками інтернет-олімпіад і конкурсів. Сама беру участь у них, мотивуючи цим своїх школяриків.    

З метою диференційованого підходу до навчання дітей з різним рівнем  інтелектуальних здібностей використовую чек-листи з різнорівневими завданнями, роботу за якими проводжу індивідуально або в малих групах.

Дуже важливий у навчальному процесі зворотній зв'язок з учнями. В цьому плані, на мою думку, дуже позитивні новації, пов’язані з упровадженням формувального оцінювання. Його елементи використовую на різних етапах роботи. 

Продуктивним і ефективним, за визначенням моїх вихованців та їх батьків, є проєктний метод навчання. Уже реалізовано такі проєкти, як «Казка мого дитинства» із залученням родин учнів, «Я вивчаю українську мову», де з тодішніми першокласниками апробували технологію лепбукінг, «Вчимося доброти», в ході якого взяли участь у конкурсі «Розповідь про добрі справи» від журналу «Початкова школа» та уроці-рекорді про добре ставлення до тварин, екологічний проєкт, завдяки якому молодші школярі набували досвіду спілкування з місцевою владою щодо питань збереження чистоти  рідного села, під час проведення тижня «Миколай, Миколай, добрих діток привітай» надіслали листи святому Миколаю – і він приїхав до дітей з подарунками, а мама учениці завітала для проведення кулінарного майстер-класу з  виготовлення «миколайчиків». Вважаю, що саме проєктна діяльність сприяє розвитку загальнокультурної, соціальної, здоров’язбережної, громадянської, мовленнєвої компетентностей дітей молодшого шкільного віку, формує риси майбутнього активного, свідомого громадянина-патріота.

Схильна до думки, що інноваційне навчання – це зорієнтована на динамічні зміни в навколишньому світі освітня діяльність, яка ґрунтується на розвитку різноманітних форм мислення, творчих здібностей, високих соціально адаптаційних можливостей особистості. Саме інноваційність, як принцип педагогіки, забезпечує умови розвитку особистості, здійснення її права на індивідуальний творчий внесок, на особистісну ініціативу, на свободу саморозвитку та досягнення власної і суспільної мети. 

Посилання на відеорезюме:

https://www.youtube.com/watch?v=5HaWMsC-ldQ

Посилання на інтернет-ресурси, де представлений конкурсант:

https://menewblogaddress12.blogspot.com

http://www.bobrykshkola.in.ua

https://vseosvita.ua/user/id7778

https://naurok.com.ua/profile/32053

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux