• A-
    A+

ПРОЦИШИНА ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА

вчитель образотворчого мистецтва комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 46» Дніпровської міської ради 

Педагогічний стаж: 29 років.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне звання: учитель-методист.

Освіта: Криворізький  державний педагогічний інститут (1996 р.).

Самоосвіта: онлайн-курси «Основи здоров’язбережувальної компетентності», «Протидія та попередження булінгу (цькуванні) в закладах освіти» у 2019 р.;

обласний тренінг «Використання інноваційних технологій у формуванні підприємницької культури на уроках не економічного профілю» в рамках україно-польського проєкту «Уроки з підприємницьким тлом» у 2019 р.;

пілотний проєкт «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність» від міжнародної організації IREX у партнерстві з Академією української преси та StopFake у 2019 р.;

курси підвищення кваліфікації вчителів образотворчого мистецтва у 2018 р., вчителів художньої культури та інтегрованого курсу «Мистецтво» у  2017 р.; вчителів трудового навчання, технологій у 2016 р.;

семінар-практикум Steam-освіта «Формування та розвиток розумово-пізнавальних і творчих якостей учнів».

Педагогічне кредо: «Єдине свідчення правильності процесу навчання – це щастя дитини» (М. Монтессорі).

Педагогічна ідея

У загальноосвітній  школі я викладаю образотворче мистецтво у 5-7 класах та обслуговуючу працю і технології у 5-6 класах.

Спостерігаю, що сучасний учень прагне до усвідомлення сенсу навчання, його практичного значення і застосування в майбутньому. Зараз час нових тенденцій у розвитку освіти України, і особливо гостро стоїть потреба в творчих, обдарованих громадянах, у відродженні духовності нації. Тому найактуальнішою є потреба переходу процесу навчання до компетентісно орієнтованого на результат в діяльності з погляду потреб в суспільстві, відповідати новим критеріям попиту на вітчизняному ринку праці, пошуку свого «Я» у професії.

Моє завдання як педагога – дати дітям навички та вміння мислити творчо, критично.

Моя методична проблема: «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках образотворчого мистецтва». Вважаю цю проблему актуальною, вона забезпечує уміння учнів самостійно вчитися, критично мислити, здатності до самопізнання і самореалізації особистості в різних видах творчої діяльності, розвиток навичок необхідних для життєвого і професійного вибору.

Організовую процес пізнання, створюючи таку атмосферу в класі, у якій неможливо не вивчитися, мої помічники – педагогічні технології на уроці. Впроваджую сучасні інформаційно-комунікативні технології, які забезпечують вдосконалення навчально-виховного процесу, активізують пізнавальну та творчу активність учнів.

Сутність технології навчання дітей, за якою я працюю, – це підвищення зацікавленості до навчання (шляхом застосування на уроках різних художніх матеріалів, технік, дослідів, співпраці у групах, ігрових моментів); розвиток творчих можливостей учнів (поступове ускладнення завдань, виступи учнів про свої шляхи подолання труднощів у виконанні завдань, спостереження за зразком, власною оцінкою своїх робіт).

Творчу особистість здатен сформувати лише творчий учитель, який запалює вогник в дитині. Навчаю дітей самостійно здобувати знання і вмінню їх обробляти, цим викликаю інтерес до навчання, розвиваю відчуття постійної потреби у знаннях. На моїх уроках діти читають, малюють, думають, сперечаються, міркують, вчаться співпереживати, відкривають істину і пізнають світ. Застосовую інтерактивні технології, проводжу нестандартні уроки, використовую ігрові елементи.

Для розвитку творчого мислення підбираю різноманітні форми організації навчально-виховного процесу: фронтальна, індивідуальна, індивідуально-групова, робота в парах, втрьох, робота в ланках, кооперативно- групова.

Впроваджую в практику нестандартні уроки, зокрема уроки-ігри. Ігрова діяльність дає учням можливість помріяти, проявити уяву, застосувати набуті знання з образотворчого мистецтва, дає свободу самореалізації і творчості. Належну увагу приділяю інтегрованим урокам, що сприяє інформаційному збагаченню сприймання, мислення і почуттів учнів за рахунок залучення цікавого матеріалу, дає змогу різнобічно пізнати, зрозуміти, досягти цілісності знань. З метою формування творчої особистості, розробляю дидактичні матеріали до уроків та завдання для перевірки знань. 

Вагоме місце в роботі посідають міжпредметні зв’язки. Використовую їх для того, щоб один предмет допомагав розкрити інший. Це сприяє підвищенню інтересу до вивчення предметів.

Обдарованим школярам приділяю значну увагу заходами, які дозволяють удосконалити навчально-виховний процес з обдарованими дітьми, озброїти їх практичним розумінням основ образотворчого мистецтва (олімпіади, конкурси, вікторини, проєктні роботи).

Посилання на відеорезюме: https://www.youtube.com/watch?v=wb7k1UoyvV0&feature=youtu.be

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux