• A-
    A+

ГОЖЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА

вчитель образотворчого мистецтва Старобільської гімназії Старобільської районної ради Луганської області 

Педагогічний стаж: 11 років.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії.

Освіта: Луганський національний державний університет ім. Т. Шевченка за спеціальністю «Культурологія» (2012 р.).

Самоосвіта: курси підвищення кваліфікації при навчально-науковому інституті публічного управління, адміністрування та післядипломної освіти Державного закладу «Луганський національний державний університет імені Тараса Шевченка» за напрямами «Образотворче мистецтво», «Музичне мистецтво» у 2018 р.;

участь в районних семінарах «Нетрадиційні техніки малювання», «Паперопластика. Виготовлення вітальної листівки», «Паперопластика. Виготовлення вітальної листівки», «Петриківський розпис – перлина України», «Слобожанський розпис з пальцевою технікою письма» з доповідями та майстер-класами у 2015-2018 рр.;

Педагогічне кредо: «Учитель – творець юних душ. Він, як скульптор над шматком глини, покликаний невпинно і натхненно працювати над кожним учнем, поки не з’явиться світові Досконалість, Гармонія та Краса» (В. О. Сухомлинський).

Педагогічна ідея

Виховання учнів засобами образотворчого мистецтва було, є і завжди буде актуальним. Воно є тим неподільним комплексом позитивних емоцій, який безпосередньо впливає на всі аспекти виховного, культурного, морального та естетичного становлення особистості учня.

Своє завдання як вчителя образотворчого мистецтва я ототожнюю з роботою скульптора, який невпинно і натхненно працює над своїм витвором, а вчитель – над особистістю кожного учня, доки не з’явиться світові Досконалість, Гармонія і Краса.

Понад 10 років тому в мене з’явилася ідея використовувати ІКТ на уроках образотворчого мистецтва. Використання можливостей комп’ютера і проектора дозволяє учням зануритися у світ мистецтва; надає можливість побувати в ролі художника, дизайнера, архітектора, здійснити віртуальну екскурсію по музеях, залах Третьяковської галереї або Лувру, проглянути пам’ятники архітектури в різних країнах, подорожувати не лише по світу, але й в часі, відвідати різні віртуальні майстер-класи. Такі зайняття дуже захоплюють учнів, усі діти, включаючи й найслабкіших, не бояться  помилитися, працюють з цікавістю, активні, азартні. Тому, невипадково своєю методичною проблемою я обрала «Формування життєвої компетентності на уроках образотворчого мистецтва шляхом активізації творчого потенціалу учнів за допомогою інформаційно-комунікативних технологій навчання».

В моїй практичній роботі надійними помічниками є сучасні інформаційні комп’ютерні засоби навчання: візуальні – інтерактивна дошка, монітор, проектор, комп’ютер, візуально-тактильні – планшети та мобільні телефони. Вони забезпечують той спосіб сприйняття інформації, яким відрізняється сучасне покоління учнів – покоління Z.

На моїх уроках учні із захопленням працюють в програмах таких художніх редакторів: PAINT, Photoshope, Art Rage, Corel Draw та ін.

Плекати творчу особистість моїх вихованців допомагає позакласна робота. Будучи керівником образотворчої студії «Гармонія», залучаю учнів до виготовлення виробів з різноманітних матеріалів, занять декоративним розписом, батиком, вітражем, писанкарством, декупажем та іншими видами мистецтва.

Родзинкою моєї роботи є залучення учнів до унікального слобожанського розпису. Одним із напрямків дослідницької діяльності школярів є малювання на пленерах за методикою В. О. Сухомлинського, уроки в «зеленому класі», спостереження за красою природи Старобільщини, створення дослідних робіт і творчих проєктів з краєзнавства. Я закохую учнів у світ мистецтва рідного краю, прищеплюю їм любов до народної спадщини предків. Адже любов до України починається з любові до маленької Батьківщини.

Результатом моєї роботи над ідеєю є створення і використання в навчальному процесі комп’ютерних тестуючих, діагностуючих методик контролю для оцінки рівня навчальних досягнень учнів, відеоуроків, методичні прийоми роботи учнів з графічними редакторами (на планшетах та мобільних телефонах), мультимедійними презентаціями.

На цифрових освітніх ресурсах я висвітлила власні методичні знахідки: «Школярам про світ живопису», серію проєктів та електронних робіт «На допомогу вчителю образотворчого мистецтва», свою авторську програму «Слобожанський розпис».

Систематичне використання сучасних педагогічних технологій – надійний фундамент для розвитку життєвої компетентності учнів. Мої учні постійні учасники та переможці різноманітних районних, обласних, всеукраїнських та міжнародних творчих конкурсів.

Посилання на відеорезюме:

https://drive.google.com/file/d/1ZKB-qHRXPQsVfEfJDJcLGHtY7GxaAAOw/view?usp=sharing 

Посилання на інтернет-ресурси, де учасник представлений

https://noviyadresgoja.blogspot.com/; https://vseosvita.ua/user/id83937;

https://vseosvita.ua/user/id83937/blog/dytiacha-art-it-studiia-v-ctarobilsku-4772.html

http://www.nenc.gov.ua/719.html

http://www.alchevsk-city.com/article.php?option=2&id=1913

http://www.ukraine3000.org.ua/yesterday/yesnews/6790.html

http://www.ukraine3000.org.ua/photoalbum/6790.html

https://docs.google.com/document/d/1CmXlT41eQAlZHh5HeTuiBXb1fZNAoIigEwZLarTjVyk/edit

https://drive.google.com/file/d/0BzOotKzI95LGRGRvdXNPNWUxQ3c/view  

https://drive.google.com/file/d/13KE0nWCRzTnpe3eTck2c11N6d5eujt4h/view?usp=sharing

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux