• A-
    A+

БОНДАРЧУК СВЯТОСЛАВА ЛЕОНТІЇВНА

вчитель образотворчого мистецтва Дубенської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 7 Дубенської міської ради Рівненської області 

Педагогічний стаж: 25 років.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне звання: старший учитель.

Освіта: Рівненський державний гуманітарний університет (2004 р.).

Самоосвіта: курси підвищення кваліфікації при Рівненському обласному інституті підвищення педагогічної освіти вчителів образотворчого мистецтва, мистецтва у 2016 р., вчителів художньої культури у 2017 р.;

учасник V Львівського фестивалю гуманної педагогіки «З Україною в серці», 2019 р.

Педагогічне кредо: «Повноцінними є тільки ті знання, які дитина здобула власною активністю» (Й. Г. Песталоцці).

Педагогічна ідея

Формула успіху… Чи існує вона насправді? Успіх – це те, чого бажає досягнути людина у своєму житті. Особливо це стосується здобувачів освіти ХХІ сторіччя.

У кожної людини своє бачення успіху… Хтось вимірює його кількістю грошей чи автомобілів… Інший вбачає успіх у постійних подорожах, які дають змогу щодня відкривати для себе щось нове… Для когось успіх – мати велику родину, де можна завжди почути веселий і безтурботний дитячий сміх. А для іншого – це можливість стати професіоналом своєї справи.

Для мене успіх – бачити успішними своїх учнів!

На початку ХХІ сторіччя провідні компанії світу запропонували перелік  навичок, які знадобляться молодим людям, щоб реалізуватися у житті. Я прагну формувати ці навички у своїх учнів, адже вони необхідні для успіху в умовах сучасного глобалізованого інформаційного світу. Саме тому своєю проблемною темою обрала: «Формування інноваційних навичок здобувача освіти на уроках образотворчого мистецтва шляхом розвитку творчого потенціалу особистості як важливої складової життєвого успіху». Пріоритетними у своїй роботі вважаю формування інноваційних навичок, таких як: критичне мислення, уміння приймати рішення, креативність, інноваційність. Особливу увагу приділяю розвитку двох останніх – креативності та інноваційності.

Важливою складовою своєї роботи вважаю розвиток творчого потенціалу учня, адже саме творча особистість здатна відмовитися від стереотипних шаблонів, експерементувати, отримувати радість від пізнання нового, здатна робити відкриття, бути конкурентоспроможною.

Для реалізації своєї педагогічної ідеї я намагаюся створити сприятливу емоційну атмосферу творчості. Спонукаю учнів до активної діяльності. Навчаю мислити масштабно і вірю в їхню унікальність та неповторність. Підтримую прагнення до нових звершень та перемог. Бачу у кожній дитині талановиту особистість.

Творчий розвиток  неможливий без керування діяльністю учнів. Для цього використовую різні форми роботи: індивідуальну, парну, групову, колективну роботу.

«Повноцінними є тільки ті знання, які дитина здобула власною активністю», - казав видатний швейцарський педагог-новатор Песталоцці. Тому у своїй педагогічній діяльності користуюся проблемно-евристичними технологіями, операційними аспектами яких є: проблемні (відкриті, незавершені) запитання, проблемний (ігровий або змагальний) виклад матеріалу, створення проблемних ситуацій, застосування прийомів «руйнування», «гіперболізації», «мозкового штурму», «знайди помилку», «навпаки», «що зайве», «так чи ні».

Розвиваю в учнів навички ефективної комунікації. З цією метою широко використовую на своїх уроках інтерактивні технології. Улюбленими є: мікрофон, «навчаючи вчусь», «займи позицію», «зміни позицію».

  • Значну увагу приділяю методу проєктів, під час роботи над якими учні вчаться самостійно здобувати знання, презентувати результати своєї  діяльності та оцінювати власні здобутки.
  • Використовую сучасні методи аналізу-інтерпретації  творів образотворчого мистецтва, завдяки яким учні вчаться вичерпувати зміст твору із самого твору, – фасилітована дискусія, метод входження в картину, вправи для розвитку емоційного інтелекту.
  • Мої учні із задоволенням виконують творчі завдання у різноманітних техніках: пальчиковий живопис, монотипія, ниткографія, плямографія, живопис мочалками, граттаж, набризкування, малювання кавою та багато інших. Постійно перебуваю у творчому пошуку. Є керівником шкільного та міського методичних об’єднань. Ділюся досвідом з колегами, проводжу майстер-класи.
  • Я хочу, щоб школа для дітей стала рідним домом.
  • Я вірю, що мої учні стануть успішними.

Посилання на відеорезюме: https://www.youtube.com/watch?v=wYoRadJeIH8

Посилання на інтернет-ресурси, де учасник представлений:

http://svatoslavabo.blogspot.com/2014/11/blog-post.html

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux