БЕЛЬМЕГА МАР’ЯНА ГЕОРГІЇВНА
вчитель образотворчого мистецтва Іспаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені Миколи Марфієвича Вижницької міської ради Чернівецької області
Педагогічний стаж: 18 років.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.
Освіта: Чернівецький національний університет імені Ю. Федьковича (2005 р.).
Самоосвіта: курси підвищення кваліфікації при КЗ «Інститут підвищення педагогічної освіти Чернівецької області» у 2019 р.; дистанційні курси «Квест-технології в освітньому процесі» на базі Національного університету «Львівська політехніка» у 2018 р.;
Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційні наукові дослідження: світові тенденції та регіональний аспект» у 2019 р., м. Запоріжжя;
обласна конференція «Мистецька вітальня А. Дутківської» у 2019 р., м. Чернівці.
Педагогічне кредо: «Кожна дитина творча. Вірю у талант і творчі сили кожної дитини»
Педагогічна ідея
Сучасна українська держава має потребу в людях творчих, діяльних, обдарованих, інтелектуальних.
Кожен учень – індивідуальність, яка потребує особливого підходу.
Як вчитель образотворчого мистецтва, намагаюся допомагати кожному учневі знайти себе в житті, пробудити й розвити в дитині ті творчі здібності, які закладено від народження. Особливо звернути увагу на розвиток фантазії і логічного мислення. Без фантазії неможлива творча робота в жодній галузі культури.
Реалізуючи педагогічну ідею «Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках образотворчого мистецтва», у своїй діяльності використовую різноманітні традиційні та інноваційні форми, методи, прийоми та засоби навчання та виховання – головне, щоб вони давали бажаний результат.
У 5 класі використовую – словесне малювання, сторітелінг, вербалізацію змісту художніх творів, вправи на розвиток зорової пам’яті (зарисовки предметів по пам’яті, визначення кількісних та якісних змін групи предметів, спостереження аналіз та швидкісні зарисовки предметів олівцями та кольоровою крейдою), на спритність та гнучкість рук (використання лінійних, рослинних, геометричних орнаментів), розгадування кросвордів, складання пазлів; 6 класі – акваріум, асоціативний кущ, лото, снігова куля, мистецтвознавчі турніри, відкритий мікрофон, імпровізаційні та наочні методи (спостереження, обстеження, розглядання та аналіз репродукцій картин, слухання уривків музичних творів), художнє ілюстрування; 7 класі – майстер-класи, творчі проєкти, квести, віртуальні екскурсії та подорожі, робота учнів у творчих групах, усні журнали, тренінги, створення ситуації успіху, репродуктивні методи (аналіз, синтез, абстрагування, узагальнення, класифікація), поліекранні, емоційно-регулюючі, ігрові, творчо-стимулюючі, електронно-інформативні.
Разом з учнями збираємо інформацію про творчих людей рідного краю, зокрема с. Іспас. На основі зібраного матеріалу створили такі творчі проєкти: «Іспаський самородок – Штефюк Георгій Танасійович» «Темістокль Вірста. Потік свідомості», «Портретний жанр у моєму житті» – сторінками творчості учениці Малиш Анни, «Мікровишивка Бельмеги Мар’яни Георгіївни», «Стилі та напрями у мистецтві», альбом-презентація «Майстри с. Іспас», які представили на Зльотах творчої молоді Гуцульщини, Всеукраїнській експедиції української молоді «Моя Батьківщина – Україна».
Своїми доробками ділюся на сторінках педагогічних видань «Молодий вчений», Інтернет-ресурсах для сучасного вчителя: «На урок», «Всеосвіта», «Методпортал», «Учительський журнал».
В своїй роботі керуюсь принципом: допомогти дитині знайти свій ключ до успіху, створити умови, у яких вона розкриватиме свої здібності, творитиме своє життя, зростатиме духовно, творчо, інтелектуально й самовдосконалюватиметься. У науці й досі ведуться дискусії з проблеми: чи можна навчити творчості? Спираючись на інноваційний пошук, власний досвід роботи, стверджую: «Творчості можна і треба вчитися!!!»
Посилання на відеорезюме:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=msJ_6yu4DuA&feature=emb_logo
Посилання на інтернет-ресурси, де учасник представлений: https://mgbelmega.blogspot.com/