• A-
    A+

БОДНАР ГЕОРГІНА ГЕЙЗІВНА

вчитель хімії Берегівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 з угорською мовою навчання імені Лайоша Кошута Закарпатської області

Педагогічний стаж: 10 років

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст другої категорії 

Освіта: Ужгородський національний університет, 2000 р.

Педагогічне кредо: «Ти можеш!» – повинен нагадувати вчитель учневі. «Я можу!» – повинен повірити в себе учень» (В. Шаталов).

Педагогічна ідея

Не придушити та зламати, а підняти та підтримати, 

не знеособлювати внутрішні духовні сили дитини, 

а ствердити почуття власної гідності – тільки 

так треба здійснювати свою владу над дитиною,

 і тільки за такої умови наша влада може бути мудрою.

 В. О. Сухомлинський 

У сучасній школі дуже важливий особистісний підхід, необхідно працювати з кожним учнем у зоні його найближчого розвитку. Одним із важливих моментів на уроці для дитини є розуміння необхідності особистої зацікавленості в набутті знань, щоб учні могли відчувати свою компетентність не лише в результаті процесу навчання, але і протягом нього. Це і є умовою розвивального впливу навчання на особистість учня.

Моя мета, як вчителя хімії, – надати кожному учневі можливість для самореалізації, самовизначення, самовдосконалення. Саме тому працюю над проблемою «Особистісно-орієнтоване навчання як основа розвитку навчально-творчої діяльності учнів».

Для досягнення освітніх цілей на своїх уроках використовую різноманітні технології, методи і форми роботи, які дозволяють максимально виявити та використати індивідуальний досвід кожного школяра. Серед них: робота в парах, в малих групах, обговорення проблеми в загальному колі, мікрофон, незакінчені речення, мозковий штурм та інші.

Розвитку творчого потенціалу учнів 7-8 класів сприяє використання на уроках таких прийомів: «Злови помилку», «Так – ні», «Вірю – не вірю»; «Вилучи зайве».

У 9-11 класах при вивченні окремих тем («Роль хімії для забезпечення сталого розвитку людства», «Склад, властивості, застосування органічних речовин») використовую прийом «Коло ідей». Після висунення учнями ідей, думок, визначаються самі точні, науково обґрунтовані.

У процесі реалізації проблеми, враховуючи потреби дітей з різними рівнями навчальних досягнень, використовую систему диференційованих за рівнем складності завдань (основний, підвищений, творчий). Це забезпечує високу активність у навчальній діяльності всіх дітей, а доступність завдань сприяє більшій самостійності учнів у навчанні. Наприклад, написання повідомлень за заданою темою, складання задач за прикладом, заповнення таблиць, складання схем, кросвордів, проведення домашніх експериментів, розробка проєктів. Прикладами проєктів, які використовуються також як форма позакласної роботи, є різноманітні конкурси, вікторини.

Особливу увагу звертаю на мотивацію до навчання, формую її через створення зацікавленості, використання проблемних ситуацій, переконання, опору на певні позитивні приклади власного досвіду.

Таким чином, використання цих і ще низки інших інноваційних методів дозволяють кожному учневі виявляти ініціативу, самостійність, спонукають їх до висловлювання та створюють атмосферу для природного самовираження.

Посилання на відеорезюме: https://www.youtube.com/watch?v=hUOX5Ak2q84&feature=youtu.be

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux