БЛАГА-МІНІНА ДАР`Я ОЛЕКСАНДРІВНА
вчитель хімії Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 54 Миколаївської міської ради Миколаївської області
Педагогічний стаж: 6 років
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст другої категорії
Освіта: Миколаївський державний університет імені В. О. Сухомлинського, 2013 р.
Самоосвіта:
курси підвищення кваліфікації при Миколаївському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (2017);
практичний тренінг «Використання інтерактивної дошки та мобільних гаджетів у навчальному процесі», Центр нової освіти Івана Іванова, (2017);
навчально-методичний семінар «Формування ключових компетентностей і критичного мислення на уроках предметів природничого циклу в умовах переходу до Нової української школи» (2018);
обласна творча майстерня для вчителів хімії «Удосконалення предметної компетентності вчителя хімії з використанням сучасного обладнання кабінету хімії» (2019);
інтернет-конференція (ТОВ «На урок») «Ключові тенденції шкільної освіти 2019-2020» за напрямами «Наскрізні навички», «Практичні прийоми» (2019).
Педагогічне кредо: «Учитись важко, а вчить ще важче, але не мусиш зупинятись ти! Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам досягнеш висоти!»
Педагогічна ідея
Основним завданням учителя хімії є створення умов для того, щоб дитина не просто осягнула хімічні закони, а осягаючи хімію, збагачувала себе знаннями і знаходила своє місце в цьому величезному світі. Аристотель зауважив, що «… розум полягає не тільки в знанні, але й в умінні докладати знання на ділі ...».
Саме тому перед собою ставлю такі завдання:
упроваджувати в освітній процес найбільш ефективні технології, що дозволяють сформувати провідні компетентності учнів;
орієнтувати освітній процес на розвиток особистісного потенціалу учнів через організацію індивідуальної, творчої та дослідницької діяльності;
підвищувати ефективність освітнього процесу і, як наслідок, підвищувати якість освіти на уроках.
підготовити учасників освітнього процесу до життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства, розвивати соціальну, комунікативну, інформаційну компетенції учнів.
Готуючись до кожного уроку замислююсь, як зацікавити дітей покоління Z? У своїй педагогічній діяльності використовую різноманітні прийоми і методи:
пізнавальні інтерактивні ігри: додаток LearningApps (наприклад, 9 клас – гра «Перший мільйон» з теми: «Електролітична дисоціація», посилання на яку можна отримати, відсканувавши QR код);
використання 3-D голографії (у 10 класі під час вивчення теми «Вуглеводні» використовується голографія молекул вуглеводнів);
хімічні тренажери: phet, E-treniki;
QR- коди: згенерований QR- код може містити посилання на додаткову інформацію, розміщену на google диску, інтерактивні ігри, відео або аудіо файли;
створення instagram сторінок – пропоную використати цей близький для школярів спосіб спілкування, як інструмент для проведення творчого уроку під час вивчення теми «Поняття про лужні, інертні елементи, галогени» у 8 класі, де для кожної родини елементів необхідно створити сторінку, на якій відображені основна світлина – символи та назви хімічних елементів, друзі – приклади речовин, з якими відбувається хімічна реакція;
оцінювання plikers, що дозволяє швидко та цікаво перевірити теоретичні знання учнів та поліпшити зворотній зв’язок з класом.
Плануючи урок, його структуру, визначаючи зміст і послідовність прийомів навчання, в першу чергу враховую вікові особливості, рівень пізнавальної активності і самостійності учнів. Диференційовано використовую різноманітні завдання, вправи на різних етапах уроку – індивідуальні завдання за картками, додаткові завдання під час виконання лабораторних дослідів та практичних робіт.
Розвивати здібності дітей, стимулювати їхнє самовдосконалення, творчу активність, підвищувати інтерес до хімії, сприяти свідомому вибору професії допомагає позакласна робота з хімії: декада природничих наук (проведення квесті, тематичних вечорів, КВК тощо); участь у предметних олімпіадах, інтернет-олімпіаді від ТОВ «На урок», природознавчому конкурсі «Геліантус»; підготовка до захисту науково-дослідницьких робіт членів регіонального представництва МАН України.
Результативність своєї роботи бачу в позитивній динаміці навчальних досягнень учнів, підвищення інтересу до науки, умінні застосувати свої знання на практиці, успішному складанні тесту ЗНО та вступу до престижних вищів України.
Посилання на відеорезюме: https://youtu.be/n3XE8YZ-5iU
Посилання на інтернет-ресурси, де конкурсант представлений: https://chemistry12.ucoz.net/