АЛІСЕЄНКО АНДРІЙ ІВАНОВИЧ
вчитель хімії Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7 Чернігівської міської ради
Педагогічний стаж: 9 років
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії
Освіта: Чернігівський національний педагогічний університет, 2012 р.
Самоосвіта:
2019 рік:
онлайн-курси: «Автостопом по біології» (15 год), розроблений студією онлайн-освіти ЕdEra та ГС «Освіторія»; «Біологія: Рослини, гриби та лишайники» (30 год), розроблений студією онлайн-освіти ЕdEra, «Домедична допомога» (3 год), розроблений студією онлайн-освіти ЕdEra та ГО «Смарт Освіта»; онлайн-курс «Академічна доброчесність» (4 год), розроблений студією онлайн-освіти ЕdEra;
курси підвищення кваліфікації (учитель хімії, біології та екології);
2020 рік:
курси з комп’ютерної хімії на базі Чернігівського колегіуму (30 год).
Педагогічне кредо: «Знань багато не буває!»
Педагогічна ідея
К. Д. Ушинський наголошував: «Учитель, який щось бажає міцно закріпити в дитячій пам’яті, повинен турбуватися про те, щоб якомога більше органів чуття – очі, вуха, голос, м’язові рухи, навіть, якщо можливо, смак та відчуття запаху – взяли участь у акті запам’ятовування». Саме тому розвиваю в учнів на уроках хімії різні види пам’яті: слухову, зорову, механічну, логічну, образну, а це стає можливим завдяки використанню різних інноваційних технологій, форм і методів проведення уроків, зокрема:
навчальна гра («хрестики – нулики», «щасливий випадок», рольові ігри);
дослідницький (індивідуальний, груповий) експеримент;
метод мозкового штурму;
метод «коло ідей»;
метод «мікрофон»;
методи «круглого столу», «пошуку інформації»;
уроки-суди, конференції, диспути;
мультимедійні технології.
Вважаю, що професія учителя – це особлива професія! Учитель постійно живе у світі надзадач.
Суспільство ставить учителю дуже високі вимоги: бути ідеалом людини хоча б для своїх учнів. Учитель не має права бути звичайною людиною, він вимушений бути особливою людиною.
Посилання на відеорезюме: https://youtu.be/Scr4QxTVbfo
Посилання на інтернет-ресурси, де конкурсант представлений:
http://metodportal.com/node/28266
http://metodportal.com/node/28265
http://metodportal.com/node/49410
http://metodportal.com/node/70729