• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

ПИЛИПЧУК ТАРАС КОСТЯНТИНОВИЧ


вчитель історії та правознавства Рівненського академічного ліцею «Престиж» імені Лілії Котовської Рівненської міської ради 

Педагогічний стаж: 10 років.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії.

Освіта: Рівненський державний гуманітарний університет (2010 р.).

Самоосвіта: 

Міжнародний семінар «Pearls of Yiddish Culture», м. Вільнюс, Литва (2017р.);

Міжнародна літня школа «Миротворча освіта», м. Київ, (2017 р.);

Міжнародний тренінг «Миротворча освіта, м. Одеса (2017 р.);

Літні студії Українського інституту вивчення Голокосту «Ткума» для вчителів, м. Львів (2017 р.);

Всеукраїнський семінар для вчителів історії та методистів, м. Дніпро (2017 р.);

Всеукраїнський семінар для учителів історії, м. Запоріжжя (2017 р.);

Всеукраїнський семінар для учителів історії, м. Хмельницький (2017 р.);

XIV Міжнародний конкурс творчих робіт «Уроки війни та Голокосту – уроки толерантності», 1 місце (2017 р.);

семінар для українських освітян у Міжнародній школі Яд Вашем, м. Єрусалим, Їзраїль (2018 р.);

Міжнародна конференція «Миротворча освіта в Україні», м. Одеса (2018р.);

Міжнародний тренінг «Миротворча освіта», м. Одеса (2018 р.);

Літні студії Українського інституту вивчення Голокосту «Ткума» для вчителів, м. Чорноморськ (2018 р.);

XV Міжнародний конкурс творчих робіт «Уроки війни та Голокосту – уроки толерантності» (2018 р.);

семінар для українських учителів «POLIN Museum of the History of Polish Jews», м. Варшава, Польща (2019 р.);

XVІ Міжнародний конкурс творчих робіт «Уроки війни та Голокосту – уроки толерантності», 3 місце (2019 р.);

Міжнародний проєкт «New views on history / Новий погляд на історію» для вчителів історії, м. Берлін (2020 р.);

ХVII обласний конкурс-ярмарок педагогічної творчості, 1 місце у 1 етапі (2020 р.).

Педагогічне кредо: «Мудрий не той, хто знає багато, а той, чиї знання корисні».

Педагогічна ідея

Педагогічні технології, що обслуговували нашу вчорашню примусову школу й не гарантували замовникові освітніх послуг ні належного спектра, ні якості здобутої освіти, відійшли в минуле. Концепція Нової української школи ставить завдання виховати освічених українців, відповідальних громадян і патріотів, здатних до ризику та інновацій. Наскрізною змістовою лінією «Громадянська відповідальність» визначено вектор діяльності вчителів історії в цьому напрямку.

На мою думку, увесь спектр цих завдань реально виконати лише шляхом застосування засобів медіаосвіти, оскільки сучасний учитель остаточно перестав бути для здобувачів освіти єдиним переконливим джерелом інформації. Критичний аналіз документів, публікацій, фото, відео та медіаконтенту – обов’язковий складник сучасного уроку історії. Саме тому серед предметних компетентностей у вивченні історії чільне місце посідає саме інформаційна компетентність.

Отож діяльність у логічній послідовності: інформаційне середовище – інформаційна компетентність – громадянська відповідальність – громадянська компетентність – призведе до успішного вирішення завдань історичної освіти. Таким чином, актуальною для мене є тема педагогічної діяльності «Формування громадянської відповідальності засобами медіаосвіти на уроках історії».

Для реалізації цієї мети використовую такі методи та прийоми, як інтерактивний квест, прийом «Фішбоун», кейс-метод, діалог Сократа, капелюхи мислення, інтелектуальні карти, «Мозковий штурм», сенкан, кола Вена, РАФТ, дебати, «Павутинка дискусії» тощо. Обираючи ці прийоми й методи, я виходжу з того, що життя наполегливо вимагає технологій, що максимально сприяють задоволенню потреб і намірів самореалізації особистості. Можна безмежно тужити за втраченими ідеалами, скаржитися на падіння духовності та вихованості, втрату людяності й моральності, але реалії життя не заперечити. А вони таки показали, що українська молодь краще бачить майбутнє своєї держави й готова нести за неї відповідальність. Тому роль вчителя історії в сучасній українській школі для мене – це не стільки видати потік інформації, який є у необмеженій кількості в медійному просторі, а навчити продуктивно й критично мислити, аналізувати, оцінювати, сперечатись, доводити і, врешті, знаходити історичну істину. А ефективним знаряддям, яке я використовую для цього, є саме медіаосвіта.

Досягнення моїх вихованців впродовж останніх років свідчать про те, що я на правильному шляху. Головне для мене – це усвідомлення того, що я причетний до виховання свідомих громадян нашої країни, громадян, що чинитимуть опір фейкам про історію свого народу, цінуватимуть свою державу й робитимуть усе для того, щоб гіркі сторінки історії України більше ніколи не повторювалися.

Посилання на відеорезюме:

https://www.youtube.com/watch?v=Bp4D7xKvzik

Посилання на інтернет-ресурси, де конкурсант представлений:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=15&v=q-5UNgsfvgI&feature=emb_logo

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux