КОЗАК ІВАН ФЕДОРОВИЧ
вчитель історії Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13 Ірпінської міської ради Київської області
Педагогічний стаж: 6 років.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.
Освіта: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (2013 р.).
Самоосвіта: підсумкова міжнародна конференція «Розвиваємо освіту разом – навчаємось один в одного і навчаємо один одного» (2017 р.);
курс «Новітня історія України: від початку Другої світової війни до сучасності» Prometheus (2017 р.);
вебінар «MozaBook» EdPro (2018 р.);
он-лайн курс «Історія: зародження української нації» EdEra;
курс «Критичне мислення для освітян» Prometheus (2019 р.);
курс «Основи державної політики» Prometheus (2019 р.);
курс «Європейська зовнішня політика: просто про складне» Prometheus (2019 р.).
Педагогічне кредо: «Не питай, що твоя країна може зробити для тебе, запитай, що ти можеш зробити для своєї країни!» (Дж. Ф. Кеннеді.).
Педагогічна ідея
Моя педагогічна ідея – ефективне навчання учнів починається з ентузіазму й творчості вчителя. А пріоритетними засобами досягнення успіху в реалізації ідеї є інформаційно-комунікаційні технології.
Я погоджуюсь із думкою, що вчитель залишається учнем, бо щодня відкриває в собі щось нове. Змінюється світ, змінюються підходи до викладання, та незмінним залишається головне покликання вчителя – навчити дитину стати Людиною. Вважаю, завдання вчителя – це не тільки передача знань, умінь і навичок, а й усебічний розвиток здібностей та можливостей учнів, виховання активного, відповідального, свідомого громадянина країни.
Моя професійна діяльність ґрунтується на верховенстві загальнолюдських цінностей, норм і принципів моралі.
Моя мета – підтримати в учнів жагу до знань, розвинути і зберегти, вселити віру в себе, в свої сили. У навчанні не повинно бути нещасних дітей. Дітей, душу яких пригнічує думка, що вони ні на що не здатні. Найбільшою нагородою для мене є досягнення вихованців і відчуття того, що ти допоміг становленню ЛЮДИНИ.
У своїй роботі використовую найрізноманітніші освітні новації, а перевагу надаю інтерактивним та інформаційно-комунікаційним технологіям навчання, використанню матеріалів шкільного музею.
Вважаю, що гаджет має стати союзником вчителя на уроках. Використання QR-кодів, Google Форм, інфографіки, інтерактивних карт та інших технологічних засобів робить урок змістовним, цікавим та незвичайним. Навчаюся сам і навчаю колег, проводячи обласний майстер-клас для вчителів історії, правознавства, громадянської освіти з теми «Використання засобів ІКТ у процесі вивчення суспільствознавчих предметів».
Цікавим досвідом є робота в онлайн середовищі, коли за допомогою ресурсів Youtube, Moza Book, WEB - 2.0 учень може поринути в тонкощі історичного процесу. Робота власного сайту стала необхідним компонентом в комунікації вчитель-батьки, вчитель-учні.
Попри технологізацію освіти, не залишаюсь осторонь традиційних форм та методів педагогічної діяльності, які є хорошими засобами для досягнення поставлених цілей уроку.
Ключові компетентності – спілкування державною та іноземними мовами, математична грамотність, компетентності в природничих науках та технологіях, інформаційно-цифрова грамотність, уміння навчатися впродовж життя, соціальні й громадські компетентності, підприємливість, загальнокультурна, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя – гармонійно входять в систему STEM-освіти, створюючи основу для успішної самореалізації особистості учня. Вважаю необхідним демократичність у спілкуванні учителя та учня, адже вони є партнерами в освітньому процесі.
Розумію, що сучасним школярам нелегко збагнути пріоритет знань, тому постійно спонукаю до пошуково-дослідницької роботи. Намагаюся знаходити у кожному щось хороше, розвиваю його. Насамкінець, комфортна й доброзичлива атмосфера уроку, яка вкупі з ефективними формами і методами роботи з історичним матеріалом, викликають незабутні враження та емоції – ще одна запорука успіху!
Вірю дітям, а вони вірять мені. Найголовніше не зійти з обраної дороги, якою пробираєшся зі своїми учнями «Per aspera ad astra!».
І він обов’язково настане – сонячний, радісний, яскравий Світанок.
Посилання на відеорезюме:
https://www.youtube.com/watch?v=0B0-nt1MSuc
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений:
https://historyivankozak.nethouse.ua/