КОРНЕЛЮК ІРИНА ВІКТОРІВНА
вчитель української мови, літератури та історії Баланівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бершадського району Вінницької області
Педагогічний стаж: 20 років.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.
Педагогічне звання: старший учитель.
Освіта:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, філологічний факультет (1999 р., спеціальність – «учитель української мови, літератури та народознавства»);
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, історичний факультет (2016 р., спеціальність «учитель історії та правознавства»).
Самоосвіта:
дистанційні курси на EdEra: «Протидія торгівлі людьми в Україні», «Історія України. Зародження української нації», «Європейський механізм захисту прав людини» (2018-2020 рр.);
курси післядипломної освіти при Вінницькій АНО (2019 р.);
онлайн-конференція «Педагогічна інноватика у формуванні ключових компетентностей на уроках історії» (2017 р.).
Педагогічне кредо: «A bove maiore discit arare minor» (Гарний результат за гарним прикладом).
Педагогічна ідея
«A bove maiore discit arare minor» (Гарний результат за гарним прикладом) – означає крокувати вперед, беручи за основу досвід найкращих. Цей нехитрий вислів став для мене та моїх учнів мотто нашої спільної діяльності. Мотивація знати більше та глибше виплекали з мене вчительку таких одновекторних та взаємоінтеграційних дисциплін – української літератури та історії.
Вважаю цілком очевидним, що інтегроване навчання, поряд із іншими формами взаємодії вчителів та учнів, є актуальною моделлю активізації інтелектуальної діяльності школярів. Інтеграція зобов’язує до використання різноманітних форм викладання, що має великий вплив на ефективність сприйняття учнями навчального матеріалу, формування їхнього світогляду.
Вивчення ідей колег, передового педагогічного досвіду є невід’ємною частиною самоосвітньої діяльності. Тема, над якою я зараз працюю, – «Формування ключових компетентностей шляхом інтеграції уроків історії України та української літератури».
На інтегрованих уроках української літератури та історії використовую такі інтерактивні методи, як: «Криголам», «Мозковий штурм», З-Х-Д-таблицю, 6W, «Фішбоун», «Вилучення зайвого», «Історичний кластер». Найдоцільнішою, на мій погляд, технологією інтеграції вважаю прийом історичного маркування при роботі з художніми текстами. Так, працюючи над темою «Голод 1921-1923 рр.», я використовую текст новели «Син» В. Підмогильного, в якому діти позначають ознаки історичної доби в літературному контексті («… Васюренко обійшов станцію і вийшов на великий шлях. Учора йому 22 виповнилося. У 1922 двадцять два годи… Голі степи запорізькі, порепана Херсонія. Він посунув повз вигорілі ниви, що світили миршавими стовбурцями занедбаного хліба. Здебільшого їх не кошено навіть на сіно.
— Ой, не питай, хлопче! — стогнав Безрукавий, розминаючи ноги та руки. — Не дав камандіру чашу Богородиці з храму винести, от і покинули вмирати. Не поможе нам Гамерика, ні Японія – сконаємо всі. Сконай – а податок здай!..»)
Мною проведено десятки нестандартних уроків з використанням методів компетентнісно орієнтованого навчання, інноваційних технологій, хмарних сервісів та освітніх платформ, інтегрованих уроків у контексті вимог Нової української школи.
Звісно, як кожен сучасний педагог, маю власний блог, ділюся напрацюваннями з колегами на популярних та відвідуваних освітніх платформах – «Всеосвіта», «Методпортал». Це ті сайти, де я неодноразово знаходжу цікаві ідеї та вивчаю досвід істориків з усієї України.
У постійній інформаційній круговерті сучасного світу важливо пам’ятати не лише про професійне зростання, а й про особистісний розвиток. Я відвідую багато обласних та районних тренінгів, форумів, семінарів.
Що ж віднести до професійних вершин педагога? Успішність ЗНО з історії 25 учнів, котрих я навчала цього предмету, у 2017-2018 навчальному році становила 100%, якісний показник – 96%. Маю і призерів районних олімпіад, всеукраїнських конкурсів. Проте досягненням моєї роботи як вчителя вважаю стійке прагнення учнів не лише знати історію, але й доносити кожному українцю необхідність боротися за державність, правду, незалежність.
Участь у конкурсі «Учитель року – 2020» – крок до розвитку, нових вражень, це наступний етап у розумінні та впровадженні освітніх завдань Нової української школи, модернізації освіти, пошуку ідеальних прийомів та технологій. A bove maiore discit arare minor!
Посилання на відеорезюме:
www.youtube.com/watch?v=3vTVzzDxPX0
Посилання на інтернет-ресурси, де конкурсант представлений:
vseosvita.ua/library/robocij-konspekt-ucna-do-temi-nep-v-usrr-215192.html
https://historymova.blogspot.com/